תפוחים כמעט זהים ועדיין מאד שונים

Scala Premium Training
הקורס Scala Fundamentals מתמקד בשפת התכנות Scala. לקורס יש מאפייני הדרכה ייחודיים בדומה לכל Premium Course אחר שאנו מעבירים.

Share This Post

קורסים שונים לעולם לא יהיו זהים. תמיד קיימים הבדלים. פוסט זה מסכם את המאפיינים הייחודים של הקורס Scala Fundamentals מעצם היותו קורס פרמיום. בבואכם להשוות בין קורס זה לקורס אחר ללימוד סקאלה, אשר גם נחשב לקורס שמועבר באופן סינכרוני, אנו ממליצים להיעזר בפוסט זה. 

הקורס מתחיל במועד

מועד ההתחלה של קורס מקצועי, אשר נחשב לקורס פרמיום, הוא המועד שבו הקורס מתחיל. אנחנו לא מתקשרים יום יומיים לפני מועד ההתחלה של קורס ומודיעים על דחייתו עקב מיעוט נרשמים כפי שחברות הדרכה רבות אחרות נוהגות לעשות. אנחנו לא עושים זאת. 

מספר התלמידים בקורס מוגבל ל-10

כאשר מספר התלמידים בקורס גדול מ-10 כבר לא מדובר בהדרכה מקצועית אישית, קשה לספק יחס אישי לכל אחד מהתלמידים, קשה לעקוב אחר ההתקדמות של כל תלמידי ותלמיד וקשה להתאים את ההדרכה באופן מיטבי לאוכלוסיית התלמידים. 

השיעורים מוקלטים בווידאו

כל השיעורים מוקלטים בווידאו כדי לאפשר למשתתפי הקורס לחזור באופן יעיל על החומר שנלמד וכדי לאפשר למשתתפי הקורס להשלים באופן יעיל שיעורים שנאלצו להחסיר. את סרטוני הווידאו שנוצרים אנו מנגישים למשתתפי הקורס דרך המערכת לניהול הלמידה שבה אנו משתמשים. 

מערכת לניהול למידה

כל ההתנהלות בקורס נעשית תוך שימוש במערכת לניהול למידה אשר מבוססת על moodle, בדומה לרוב המכללות והאוניברסיטאות בארץ. המערכת שלנו נגישה באמצעות הדפדפן מכל מקום (קיימת גם אפשרות להשתמש בה באמצעות אפליקציה ייעודית) והמערכת שלנו מרכזת בתוכה את כל חומרי ההדרכה, לרבות המצגות, התרגילים, הפתרונות, חומרי ההדרכה הנוספים, וסרטוני הווידאו שנוצרים (הצילומים של השיעורים) במהלך הקורס. 

מחזורים עתידיים של הקורס

כל משתתפי הקורס זכאים להצטרף בחינם לכל מחזור עתידי של הקורס (על בסיס מקום פנוי). במידה שאין מקום ניתן עדיין לקבל גישה מלאה לכל חומרי ההדרכה של כל מחזור עתידי של הקורס, לרבות צילומי הווידאו של השיעורים. 

גישה לקורסים מקצועיים ביודמי

משתתפי הקורס מקבלים גישה בחינם לכל הקורסים המקצועיים הרלוונטים שפיתחנו ב-Udemy. קורסים אלה כוללים קורסים אשר מתמקדים בנושאים מקצועיים מתקדמים וקורסים אשר מתמקדים ב-coding exercises. האחרונים כוללים גם קוד שמבצע בדיקה אוטומטית לפתרונות שמגישים. 

מצגות מפורטות

אנחנו לא חוסכים ולא מתחמקים. כל נושא מועבר תוך שימוש במצגת מפורטת. מצגת איננה ספר ואנחנו מחלקים ספרים. כדי לקבל ספר אפשר לרכוש אותו. אין צורך להירשם לקורס. תפקיד המצגת המפורטת לשמש ככלי הדרכה נוסף (בנוסף להסברים בעל פה של המרצה, ובנוסף להדגמה המעשית בכתיבת קוד). המצגת מסכמת את הדברים. המצגת היא מערך השיעור המסודר. המצגת מוצגת במקביל לשמיעת ההסברים של המרצה. המצגת חוסכת זמן יקר במהלך המפגש. בהשוואה של הקורס Scala Fundamentals לקורסים אחרים ללימוד Scala מומלץ לבדוק היטב את נושא המצגת. קיימות לא מעט מכללות אשר מתחמקות מהכנתן של מצגות מפורטות כדי לחסוך בעלויות. 

מתודולוגיות למידה חדשניות

בכל קורסי הפרמיום שאנו מעבירים, לרבות הקורס Scala Fundamentals, ובכל הדרכה מקצועית אחרת, אנו מקפידים לממש את המתודולוגיה Extreme Blended. כחלק מהמימוש של מתודולוגיה זו אנו משלבים בהדרכה סרטונים מקצועיים קצרים וממוקדים אשר נועדו ללימוד באופן אסינכרוני (הם מסייעים רבות במהלך הקורס, ובייחוד בנושאים המורכבים יותר) ואנו גם משלבים מתן גישה מוקדמת לסרטונים מקצועיים אשר מכסים את הנושאים שצפויים להילמד בכל מפגש שעתיד לבוא כדי לאפשר במידה האפשר למידה הפוכה (Reverse Learning). 

מחיר סביר ואפשרות ל-12 תשלומים ללא ריבית

כאשר נרשמים לקורס Python Programming (באופן דומה לכל קורס אחר אשר נחשב ל-Premium Course) ניתן לשלם ב-12 תשלומים זהים ללא ריבית. כמו כן, אנו עושים את המירב כדי לחסוך בעלויות על מנת לאפשר מחיר סביר ותואם להיקף הקורס.  

יצרנו מצגת אשר מסכמת את מאפייני ההדרכה בקורסים הציבוריים שאנו מעבירים. באופן דומה, יצרנו גם מצגת אשר מסכמת את מאפייני ההדרכה בקורסים הפרטיים שאנו מעבירים בחברות הייטק. מאפייני ההדרכה בשני סוגי הקורסים דומים. קיימים מאפיינים פחות חשובים שלא מתוארים בפוסט זה (כגון חולצת הקורס שמקבלים בסופו, והתעודה בפורמט הדיגיטלי שניתנת לשילוב אל תוך הפרופיל בלינקדין). 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון שקיימים בין פיתוח תוכנה וקראטה

קיימים קווי דמיון רבים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה. תהליך הלימוד האינסופי, ההתמקדות בהבנה יסודית של הנושאים הבסיסיים לפני שמתקדמים ללימוד הנושאים המתקדמים הם המאפיינים הדומים העיקריים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences