מבצעי מכירות לכבוד Cyber Monday לשנת 2023

Cyber Monday 2023
חגיגת המכירות אשר התחילה עם Black Friday ממשיכה כעת עם Cyber Monday! התחילו ללמוד ג׳אווה באמצעות הקורס ׳תיכנות בג׳אווה׳ בחצי מחיר!

Share This Post

בהמשך למבצעי Black Friday לשנת 2023, אנו מפרסמים כעת את מבצעי המכירות לכבוד Cyber Monday לשנת 2023. חגיגת הקניות ממשיכה.

ריכשו את הקורס תכנות בג׳אווה בחצי מחיר​

הקורס תכנות בג׳אווה הוא קורס אסינכרוני בעברית אשר כבר הוקלט מראש. הקורס זמין לשימוש באתר של life michael professional (ידוע גם בשמו הקודם life michael academy). לכבוד Cyber Monday 2023 ולפרק זמן מוגבל ניתן לרכוש אותו בהנחה של 50%. כל הפרטים בפוסט אשר מפרט את מבצעי Cyber Monday לשנת 2023. הפוסט זמין בקישור https://lifemichael.com/he/cyber-monday-2023

מבצעים נוספים לכבוד Cyber Monday 2023

פירוט של כל המבצעים הנוספים לכבוד Cyber Monday 2023 ניתן למצוא בפוסט שפורסם באתר של life michael בקישור https://lifemichael.com/he/cyber-monday-2023.

במידה שהייתם בעבר סטודנטים בקורס של life michael וטרם הצטרפתם ל-life michael alumni מומלץ לעשות זאת בהקדם. באמצעות life michael alumni תוכלו להנות ממבצעים רבים נוספים. 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון שקיימים בין פיתוח תוכנה וקראטה

קיימים קווי דמיון רבים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה. תהליך הלימוד האינסופי, ההתמקדות בהבנה יסודית של הנושאים הבסיסיים לפני שמתקדמים ללימוד הנושאים המתקדמים הם המאפיינים הדומים העיקריים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences