מבצעים לכבוד Black Friday לשנת 2023

black friday 2023
חגיגת המבצעים והקניות לכבוד Black Friday לשנת 2023 החלה. המבצעים שלנו כוללים בין היתר לא מעט קורסים ב-Java.

Share This Post

לקראת Black Friday 2023 החלטנו להצטרף לחגיגת הקניות ולייזום מגוון גדול של מבצעים. את הפירוט המלא של כל המבצעים לקראת Black Friday לשנת 2023 ניתן למצוא בפוסט שפורסם בקישור https://lifemichael.com/he/black-friday-2023-sale. מומלץ להעיף מבט.

שפת התכנות Scala מבוססת על שפת התכנות Java

שפת התיכנות Scala מבוססת על שפת התכנות Java. הקוד שאנו כותבים ב-Scala מתורגם ל-Java Byte Code. בדיוק כפי שקורה לקוד שכותבים ב-Java. מסיבה זו אין שום קושי לשלב בקוד שאנו כותבים ב-Scala שימוש בקוד שכבר נכתב ב-Java. מסיבות אלה (ואחרות) יש חשיבות מאד גדולה להבנת שפת התכנות Java כאשר מפתחים ב-Scala. 

קורס ללימוד Java ב-life michael professional

אחד המבצעים לכבוד Black Friday 2023 מאפשר לכל מי שרוכש את הקורס תיכנות בג׳אווה ב-life michael professional (ידוע גם בשמו הקודם life michael academy) לקבל בחינם את הקורס תיכנות בג׳אווה סקריפט.

קורסים ללימוד Java באתר של Udemy

אחד המבצעים לכבוד Black Friday 2023 מאפשר לכל מי שרכש את אחד הקורסים שפיתחנו ללימוד ג׳אווה בפלטפורמה של Udemy לקבל בחינם את כל שאר הקורסים המגוונים ללימוד Java אשר פיתחנו על גבי Udemy

כדי לממש את כל אחת מההטבות במסגרת Black Friday 2023 יש צורך לשלוח מייל לכתובת info@lifemichael.com, לא יאוחר מה-10 בדצמבר. 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון שקיימים בין פיתוח תוכנה וקראטה

קיימים קווי דמיון רבים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה. תהליך הלימוד האינסופי, ההתמקדות בהבנה יסודית של הנושאים הבסיסיים לפני שמתקדמים ללימוד הנושאים המתקדמים הם המאפיינים הדומים העיקריים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences