את הקורס Python Programming אנו מעבירים כבר למעלה מ-8 שנים. את חומרי ההדרכה התחלנו לפתח עם ההופעה של Python 3 בשנת 2008, ומאז ועד היום אנו מקפידים בסמיכות לכל מחזור לעדכן אותם בהתאם. לעיתים אין ברירה, ואנו נדרשים להוריד נושאים פחות חשובים כדי להקצות שעות לנושאים חדשים. 

רשימה מפורטת של הנושאים ושל תת הנושאים

את הסילבוס העדכני ניתן למצוא בקישור https://tinyurl.com/lifemichaelpython אשר מפנה לקובץ Google Dobument אשר מפרט את רשימת הנושאים שהקורס מכסה (לרבות רשימת תתי הנושאים בכל נושא). בתחתית המסמך ניתן למצוא את רשימת השינויים שבוצעו בו במהלך השנים. 

לימוד יעיל ואפקטיבי תוך כדי ניצול מירבי של שעות ההדרכה

כדי לאפשר את הכיסוי היעיל והיסודי של הנושאים שמופיעים בסילבוס אנו מקפידים על מספר מקסימלי של 10 תלמידים במחזור, ואנחנו מממשים את המתודולוגיה Extreme Blended

התמקדות בנושאים אשר יאפשרו בהמשך לימוד באופן עצמאי

למידה עצמית מהווה מרכיב חשוב בהתפתחות המקצועית של כל מפתח תוכנה. אף קורס ללימוד שפת התכנות Python (או כל שפת תכנות אחרת) לא יוכל לכסות את כל הנושאים הקיימים. תהליך הבחירה בנושאים אשר נכללים בקורס מתבסס על הרצון שלנו להעניק למשתתפי הקורס חכה אשר תאפשר תפיסת דגים (לימוד נושאים חדשים) באופן עצמאי בהמשך. 

את הקורס Python Programming (בדומה לקורסים הציבוריים האחרים שאנו מעבירים) ניתן גם להעביר תוך כדי התאמות באופן פרטי. חברות* יכולות להזמין את העברתו באופן פרטי עבור מפתחי התוכנה שלהן. במקרים אלה, ניתן לבצע התאמות ושינויים בקורס, ולהתאימו באופן מירבי לצרכים. 

*
עד כה חברות הייטק רבות הזמינו את העברתו של קורס זה (בשינויים והתאמות). חברות אלה כוללות, בין היתר, את Samsung, DSPG, Cyren ,Au10entix, Orbotec, Compugen, AST Space Mobile ו-Valens.

Update cookies preferences