המספר הקטן של הסטודנטים בקורס מאפשר הדרכה איכותית ואישית בדומה לשיעור פרטי. בדרך זו מתאפשר תהליך למידה שבמהלכו המרצה קשוב לצרכיו של כל תלמיד ותלמיד. זהו כפי הנראה המאפיין העיקרי שממצב את הקורס Python Programming כ-Premium Course

תהליך למידה בדומה לאימון אישי

בקורסים המוניים (עם למעלה מ-15 סטודנטים) ההרגשה שנותרת לכל משתתף היא הרגשה של הרצאה מנוכרת. המדריך מדבר, התלמידים מקשיבים, ובסוף ההרצאה התלמידים אולי שואלים שאלות. תהליך ההדרכה הוא חד כיווני. המרצה מסביר והתלמידים מקשיבים. במהלך ההסברים כמעט ולא מתאפשר לשאלו שאלות ותלמידים רבים מעדיפים להימנע משאלות. בקורסי ה-Premium שלנו מספר התלמידים בקבוצה מוגבל ל-10. כתוצאה מכך מתאפשר תהליך למידה אישי שבמהלכו המרצה קשוב באופן אישי לכל תלמיד. בדרך זו מתאפשר יחס אישי שמצד אחד מאפשר מתן עזרה לכל תלמיד שמתקשה ומצד שני מאפשר מתן תרגילים מורכבים יותר לכל תלמיד שאולי היה מעדיף התקדמות מהירה יותר בקורס. 

הדרכה מקצועית במחיר אטרקטיבי

למרות המספר הקטן של הסטודנטים (מספר הסטודנטים בכל קורס מוגבל ל-10) עלות ההשתתפות בקורס Python Programming מאד אטרקטיבית. 

הדרכה מקצועית בדומה לשיעור פרטי

המספר הקטן של תלמידים בכל קורס מאפשר התנהלות שדומה יותר לשיעור פרטי מאשר לקורס ציבורי. התלמידים יכולים לקבל מענה אישי והסברים לכל שאלה מקצועית. במהלך ההדרכה המרצה יכול להיות קשוב לכל תלמיד ותלמיד ולספק את המענה המתאים ביותר לכל אחד מהם. בזכות המספר הקטן של תלמידים מתאפשר תהליך למידה אישי. 

מתן מענה לכל שאלה של כל תלמיד

בזכות המספר הקטן של תלמידים בקורס, במהלך ההסברים שהמרצה נותן תלמידים יכולים לשאול כל שאלה שצצה (באמצעות ה-chat) והם יכולים גם לשאול אותה באמצעות הודעה פרטית מבלי ששאר הסטודנטים ידעו שהם עומדים מאחוריה. בדרך זו מתאפשר מתן מענה לכל שאלה של כל תלמיד, לרבות שאלות של תלמידים ביישנים יותר מהאחרים. 

המספר הקטן של תלמידים בקורס מאפשר תהליך הדרכתי שדומה יותר לאימון אישי ולשיעור פרטי מאשר לקורס ציבורי. כתוצאה מכך האפקטיביות של הקורס גדולה יותר. 

Update cookies preferences