עקומת הלימוד של פייתון ידידותית באופן מיוחד. כתוצאה מכך, שפת התכנות Python נהייתה לשפת התכנות הפופולרית ביותר בעולם. כפועל יוצא, קיימות עשרות של ספריות ו-frameworks רלוונטים שיכולים לסייע לנו. לכל אורך הקורס אנו עושים מאמץ מיוחד להתמקד בכל אותם נושאים שעצם הבנתם מהווה חכה אשר מאפשרת תפיסת דגים חדשים (לימוד נושאים חדשים, לרבות libraries ו-frameworks) באופן עצמאי ובקלות רבה יותר. 

כל ערך בפייתון מיוצג על ידי אובייקט

אחד הפספוסים הגדולים ברוב הקורסים ללימוד פייתון שאני מכיר היא ההתעלמות מן העובדה שכל ערך בזמן ריצה של תכנית שנכתבה בפייתון מיוצג על ידי אובייקט. הימנעות מנושא זה יוצרת בסיס הבנה שגוי. במקום ההבנה שקיים אובייקט ושה-reference שלו מוחזק במשתנה (על כל המשתמע מכך) התלמידים מקבלים את הרושם שהערך פשוט מוחזק על ידי המשתנה. כתוצאה מכך, בשלבים מתקדמים יותר של תהליך הלימוד נוצרים קשיים בהבנה של דוגמאות מורכבות באופן יחסי. תודות להתמקדות שלנו בנושא בסיסי זה כבר החל מהמפגש הראשון של הקורס אנו עושים את הצעד הראשון בהקניית החכה אשר תאפשר למשתתפי הקורס לימוד יעיל ובאופן עצמאי. 

תכנות מונחה עצמים באמצעות פייתון

שפת התכנות פייתון מאפשרת לנו להגדיר מחלקות, להשתמש בהורשה ובמחלקות אבסטרקטיות, וליצור כל מבנה נתונים באמצעות אובייקטים. הנושא תכנות מונחה עצמים מקבל בקורס תשומת לב מיוחדת. הבנה טובה בנושא זה כמוה כחכה אשר מאפשר ללמוד נושאים חדשים באופן עצמאי (תפיסת דגים באמצעות החכה). קיימות ספריות פופולריות רבות בפייתון שבחרנו להימנע מלכסות אותן בקורס כיוון שאנו מאמינים בהקניית החכה אשר תאפשר בהמשך ללמוד כיצד להשתמש באותן ספריות באופן עצמאי. כך למשל, הספריה Pandas. באמצעות בסיס הידע, ההבנה והכלים שנרכשים בקורס ניתן ללמוד כיצד להשתמש ב-Pandas באופן עצמאי. האמור נכון לכל ספריה דומה אחרת. ההתמקדות בהקניית החכה חוסכת זמן וכסף רב למשתתפי הקורס. במידה שעדיין מעוניינים בהדרכה מסודרת בנוגע לאופן השימוש בספריות אלה ניתן להסתייע באמצעות הסמינרים המקצועיים שאנו מעבירים.

קיימות אפשרויות נוספות ללימוד שפת התכנות Python. בין אם מדובר בקורס ב-Udemy אשר מועבר באנגלית (במחיר אטרקטיבי במיוחד) בשם Introduction to Programming with Python או בקורס האסינכרוני בעברית תכנות בפייתון באתר של life michael academy. קיימת גם האפשרות להעברת סמינר אינטנסיבי ללימוד השפה. פרטים נוספים על הסמינרים שאנו מעבירים ניתן למצוא בקישור https://lifemichael.com/he/seminars. פרטים נוספים על הקורסים שאנו מעבירים ניתן למצוא בקישור https://lifemichael.com/he/courses. נשמח לייעץ לכם בנוגע לקורס המתאים עבורכם במסגרת שירותי הייעוץ שאנו מספקים. 

Update cookies preferences