למידה בכל עת באמצעות אפליקציה ייעודית לטלפונים חכמים וטאבלטים

moodle smartphone application
באמצעות התקנת האפליקציה הייעודית לטלפונים חכמים וטאבלטים, אשר מאפשרת גישה למערכת לניהול הלמידה, תהליך הלמידה מתאפשר בכל עת ומכל מקום.

Share This Post

בדומה לכל קורס פרמיום אחר ובדומה לכל הדרכה פרטית שמועברת למפתחי תוכנה בחברת הייטק, גם משתתפי הקורס ללימוד שפת התכנות Scala עושים שימוש במערכת לניהול למידה אשר מבוססת על Moodle. 

אפליקציה ייעודית למכשירי טלפון חכמים וטאבלטים

כיוון שהמערכת לניהול הלמידה שבה אנו משתמשים מבוססת על Moodle, ניתן להתקין על הטלפון הנייד או על הטאבלט את האפליקציה של Moodle ולהשתמש בה כדי לגשת לכל חומרי ההדרכה שנגישים עבורנו במערכת לניהול הלמידה. האפליקציה קיימת גם בגרסה למערכת ההפעלה Android וגם בגרסה למערכות ההפעלה iOS ו-iPadOS.

premium training for software developers
התייעלות של תהליך הלמידה באמצעות האפליקציה

באמצעות האפליקציה אשר מתקינים על הטלפון החכם או הטאבלט ניתן לקיים את תהליך הלמידה בכל עת. באמצעות האפליקציה ניתן להפוך כל רגע של בטלה ללמידה יעילה. כך, למשל, כאשר מחכים לתור בקופ״ח או נוסעים בתחבורה ציבורית ניתן לנצל את הזמן הפנוי להמשך של תהליך הלמידה. 

האפליקציה גם משפרת את התקשורת שבין משתתפי הקורס כיוון שהיא מאפשרת תקשורת יעילה באמצעות הפורומים שהקורס כולל. האפליקציה אשר מותקנת על הטלפון מספקת להם גישה נוחה.

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון שקיימים בין פיתוח תוכנה וקראטה

קיימים קווי דמיון רבים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה. תהליך הלימוד האינסופי, ההתמקדות בהבנה יסודית של הנושאים הבסיסיים לפני שמתקדמים ללימוד הנושאים המתקדמים הם המאפיינים הדומים העיקריים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences