מציאת עבודה בפיתוח ב-Scala

תמונה מתוך ריאיון עבודה - קורסים למפתחי תוכנה
בקבוצה Java Jobs in Israel ניתן למצוא הצעות עבודה בפיתוח תוכנה באמצעות Java ובאמצעות שפות התכנות אשר מבוססות עליה, כגון Kotlin ו-Scala.

Share This Post

הבעיה איננה במציאת עבודה, אלה במציאת המתכנתים

הבעיה האמיתית איננה במציאת עבודה. קיימות משרות רבות בפיתוח תוכנה בישראל. הבעיה האמיתית היא באיוש של משרות אלה. הבעיה האמיתית היא במציאת המפתחים. במידה שמציאות זו איננה מוכרת לך אני ממליץ לקרוא את הפוסט פרדוקס המחסור במתכנתים אשר פרסמתי באתר של life michael (בעברית). 

הבעייתיות שקיימת במציאת מקום העבודה הראשון

סטודנטים ובוגרים רבים מלינים בפניי על כך שבכל מודעות הדרושים מופיעה הדרישה לניסיון בפיתוח, וכיוון שעדיין אין להם ניסיון מעשי בפיתוח אין להם סיכוי למצוא עבודה. המציאות מעט שונה. סטודנטים ובוגרים מצליחים למצוא עבודה למרות שאין להם ניסיון מעשי. יש מה לעשות. אין שום סיבה להרים ידיים. במידה שנושא זה נוגע לך אני ממליץ לקרוא את הפוסט מציאת המשרה הראשונה בפיתוח תוכנה אשר פורסם באתר של life michael (בעברית). 

קבוצות למציאת עבודה בפיתוח תוכנה

כדי לסייע למתכנתים למצוא עבודה בפיתוח תוכנה, וכדי לסייע לחברות לגייס מתכנתים מתאימים בחרתי לפני כ-10 שנים להקים בפייסבוק קבוצות שכל מטרתן לאפשר פרסום משרות בפיתוח תוכנה. כל קבוצה מתמקדת בתחום מסויים. בקבוצה Java Jobs in Israel ניתן למצוא משרות בפיתוח ב-Java ובשפות אחרות אשר מבוססות עליה, כגון Kotlin ו- Scala. בפוסט קבוצות למציאת עבודה אשר פרסמתי באתר life michael (בעברית) מופיעה רשימה של כל הקבוצות שהקמנו כדי לסייע במציאת עבודה בפיתוח תוכנה. 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון שקיימים בין פיתוח תוכנה וקראטה

קיימים קווי דמיון רבים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה. תהליך הלימוד האינסופי, ההתמקדות בהבנה יסודית של הנושאים הבסיסיים לפני שמתקדמים ללימוד הנושאים המתקדמים הם המאפיינים הדומים העיקריים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences