האם שפת התכנות Julia תחליף את פייתון?

Julia Programming Language
שפות התיכנות Julia ו-Python מאד דומות. שתיהן מככבות בתחום ה-Data Science. ההמלצה שלנו היא להמשיך ולעקוב אחר התפתחותה של שפת התכנות Julia.

שתפו פוסט זה

שפת התכנות Julia היא שפת תכנות עילית אשר משמשת בעיקר בתחום ה-Data Science ובתחום החישובים המתמטיים. הפיתוח של שפת התכנות Julia החל בשנת 2009.  

צעדים ראשונים בלימוד שפת התכנות Julia

האתר הרשמי של שפת התכנות Julia הוא https://julialang.org. באתר זה ניתן למצוא את הקישורים להורדת הגרסה המתאימה של Julia למערכת ההפעלה שבה משתמשים. באתר זה ניתן גם למצוא את ה-documentation המפורט ואת הקישורים לסביבות הפיתוח (והתוספים) הרלוונטים. בכל מה שנוגע ללימוד הנושאים הבסיסיים בשפת התכנות Julia אנו ממליצים לעשות שימוש בקורסים החינמים שניתן למצוא באתר https://juliaacademy.com/courses

השוואת שפת התכנות Julia לשפת התכנות Python

לשתי שפות התכנות (Python ו-Julia) יש הרבה מן המשותף. עקומת לימוד ידידותית, שפות תכנות אשר נחשבות ל-dynamic type programming languages והתמקדות בתחומי ה-Data Science וה-Computational Science. 

האם שפת התכנות Julia מאיימת על הדומיננטיות של Python? נדמה שאנו בשלב מוקדם מדי מכדי לנסות לענות לשאלה זו. בהסתכלות לאחור כבר היו מקרים שבהם שפות תכנות חדשות היוו איום על הדומיננטיות של שפות תכנות אחרות אשר כבר היו בשימוש (דוגמא טובה במיוחד היא שפת התכנות Java אשר תפסה נתח שוק גדול במיוחד על חשבון שפת התכנות ++C). 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences