קיימות דרכים רבות לתכנות הרחפן כדי שיבצע את שאנו רוצים שהוא יבצע. אחת מהן היא באמצעות שפת התכנות פייתון וחיבור הרחפן בכבל usb למחשב שלנו. במקום להשתמש בחיבור usb לעיתים קיימת גם האפשרות להעביר את התכנית שכתבנו אל הרחפן באמצעות ה-wifi. 

תכנות הרחפן באמצעות שפת התכנות פייתון

קיימות דרכים רבות לתכנות הרחפן כדי שיבצע את שאנו רוצים שהוא יבצע. אחת מהן היא באמצעות שפת התכנות פייתון וחיבור הרחפן בכבל usb למחשב שלנו. במקום להשתמש בחיבור usb לעיתים קיימת גם האפשרות להעביר את התכנית שכתבנו אל הרחפן באמצעות רשת ה-wifi. קיימים מקורות רבים שבאמצעותם ניתן ללמוד כיצד לתכנת רחפנים באמצעות שפת התכנות פייתון. בין היתר, ניתן גם למצוא סרטונים רבים ביוטיוב אשר מסבירים כיצד לעשות זאת. 

לימוד פייתון כדי לתכנת רחפנים

בקורס Python Programming אנו לומדים כיצד לפתח בפייתון ברמה הגבוהה ביותר. הקורס יסודי ומקיף נושאים בסיסיים רבים. אנחנו לא מכסים בקורס תחומים ספציפיים שבהם פייתון מככבת. כפי שאנחנו לא מכסים נושאים ב-DevOps, ולא מכסים נושאים ב-Data Science, ולא מכסים נושאים ב-Cyber כך גם איננו מכסים את הנושא תכנות רחפנים. הקורס Python Programming מקנה את הבסיס (החכה) אשר דרוש כדי להמשיך בלימוד המקצועי באופן עצמאי (או באמצעות קורסים מתקדמים). הקורס Python Programming מכסה את כל הנושאים הבסיסיים בפייתון כדי לאפשר לנו ללמוד כיצד לתכנת רחפנים. 

לתיכנות רחפנים שימושים רבים בתחומים רבים, לרבות שימושים צבאיים, שימושים חקלאיים, ושימושים לוגיסטיים. 

Update cookies preferences