כאשר הזמן מוגבל ויש צורך ללמוד במהירות כיצד לפתח באמצעות שפת תכנות מסויימת כגון שפת התכנות Python במידה שכבר יש רקע מוקדם בפיתוח תוכנה באמצעות שפות תכנות אחרות, וקיים מכנה משותף בין המדריך לבין התלמידים בכל הנוגע לשפות התכנות שאפשר לבסס עליהן את ההסברים, ניתן לחסוך זמן (=כסף) רב באמצעות הדרכה אשר מותאמת באופן אישי

לימוד Python תוך שימוש בידע מוקדם בשפה אחרת

בין אם מדובר בהדרכה לאדם בודד או בהדרכה לקבוצה הומוגנית של מפתחי תוכנה עם רקע בפיתוח באחת משפות התכנות הבאות: C#, Java, JavaScript, Python, PHP או ++C\C אנו יכולים לספק פיתרון יעיל ומהיר ללימוד שפת התכנות Python באופן שבו ההסברים יתבססו על הידע המוקדם שכבר קיים בתכנות. 

הסמינר Python Fast Track ללימוד תכנות ב-Python

הסמינר Python Fast Track פותח מתוך כוונה לאפשר הדרכה מהירה לפיתוח ב-Python אשר תועבר למפתחים בחברות אשר כבר יש להם רקע בפיתוח. את הסמינר אנו מעבירים תוך כדי התאמתו ללקוח ותוך כדי מימוש המתודולוגיה Extreme Blended. בשיחה המקדימה אנו מתעדכנים בנוגע לידע המוקדם שכבר יש למפתחים כדי שנוכל להתאים את ההתכנים בהתאם. 

העברת הסמינר בצירוף למידה אסינכרונית מקדימה

את הסמינר Python Fast Track ניתן גם להעביר בצירוף הקורס תכנות בפייתון אשר זמין באופן אסינכרוני באתר של life michael academy. אפשר לעשות זאת תוך מימוש למידה הפוכה (Reverse Learning) ו/או בכל דרך אחרת. 

באמצעות הסמינר Python Fast Track והתאמתו לידע שכבר יש לתלמידים ניתן לחסוך זמן רב כפועל יוצא להקטין משמעותית את עלויות ההדרכה. 

Update cookies preferences