כאשר משווים תפוח לתפוח מגלים הרבה הבדלים

Front End Development Premium Course
כאשר משווים את הקורס Front End Development לקורסים מתחרים עלולים לקבל את ההרגשה שהקורסים זהים. למעשה, בדומה לתפוחים, כל קורס ייחודי ושונה מהאחרים.

Share This Post

הקורס Front End Development, אשר מתמקד בפיתוח בצד הלקוח באמצעות JavaScript, נחשב לקורס פרמיום. לצידו קורסי פרמיום רבים אחרים. קורסי הפרמיום מוצעים לקהל הרחב כקורסים ציבוריים. כמו כן, חברות הייטק יכולות להזמין את העברתם כקורסים פרטיים למפתחי התוכנה שהן מעסיקות. לקורסי הפרמיום איכויות רבות גם כאשר הם מועברים כקורסים ציבוריים וגם כאשר הם מועברים כקורסים פרטיים.

הקורס שלנו מתמקד ב-JavaScript בצד הלקוח

תחום ה-Front End (צד הלקוח של web applications) הוא תחום עצום. בעבר, כאשר פיתוח צד הלקוח נעשה בדרך כלל באמצעות טכנולוגיות כגון Flash ו-Silverlight אז התחום כמעט ולא היה קיים. מפתחי תוכנה למדו לפתח ב-Flash או ב-Silverlight ולאחר מכן פשוט עשו שימוש בידע שרכשו ופיתחו את צד הלקוח באמצעות אחת משתי הטכנולוגיות הללו (בעבר כמעט כל האתרים פותחו באמצעות אחת משתי הטכנולוגיות הללו). באתרים הבודדים שבהם כן השתמשו ב-HTML או ב-JS ו-CSS הפיתוח היה פשוט למדי (בדרך כלל). כאשר היה צורך בפיתוח מורכב העדיפו לעבור לפיתוח באמצעות Flash או Silverlight. כיום, כאשר מפתחים את צד הלקוח, משתמשים במגוון עצום של טכנולוגיות, ספריות ו-frameworks. בכל הנוגע ל-CSS האפשרויות שקיימות כיום הרבה יותר נרחבות בהשוואה למה שהיה בעבר, ולעיתים נדרשים לאפשרויות אלה. גם שפת התכנות JavaScript הרבה יותר עשירה כיום בהשוואה לעבר, וקיימים לא מעט נושאים מורכבים שיש ללמוד (לדוגמא: תכנות אסינכרוני באמצעות  Promises). כיוון שמדובר בהיקף כה נרחב של נושאים כבר לא ניתן בקורס אחד ללמד את כולם. מסיבה זו בחרנו להפריד את תחום צד הלקוח למספר קורסים נפרדים. את הקורס Front End Development בחרנו להותיר כקורס אשר מתמקד בפיתוח באמצעות JavaScript עבור צד הלקוח בלבד. ועבור הנושאים האחרים יצרנו את הקורסים הבאים: CSS FundamentalsAngular Fundamentals ו-React.js Fundamentals.

מגבלה על מספר התלמידים בקורס

מספר המשתתפים בקורס (כאשר הוא מועבר כקורס ציבורי) מוגבל ל-10 (מקסימום). באמצעות מגבלה זו מתאפשר יחס אישי לכל אחד ממשתתפי הקורס. 

צילום השיעורים בווידאו

כל השיעורים מצולמים בווידאו כדי לאפשר חזרה יעילה על החומר שנלמד. את הווידאו קליפים שנוצרים אנו מרכזים במערכת לניהול הלמידה שבה אנו משתמשים.

מערכת לניהול למידה

כל ההדרכות שאנו מעבירים, בין אם מדובר בקורס ציבורי או בקורס פרטי, מועברות תוך שימוש במערכת לניהול למידה, אשר מבוססת על Moodle, ושבאמצעותה אנחנו מרכזים את כל חומרי ההדרכה, לרבות המצגות, צילומי הווידאו של המפגשים, התרגילים, הפתרונות, וכל משאב הדרכה אחר אשר משמש אותנו במהלך ההדרכה.

מצגות מפורטות

אנו מקפידים להעביר כל נושא, אשר כלול בהדרכה, באמצעות מצגת מפורטת. המצגת מהווה סיכום לדברים והיא מסייעת לתלמידים בהבנת החומר הנלמד (בעיקר במהלך ההדרכה עצמה). ספר איננו תחליף למצגת ומצגת איננה תחליף לספר. מרצה איננו אמור להקריא מתוך המצגת, וכשמדובר במתן הסבר אשר כרוך בכתיבת קוד אז וודאי שניתן להציג על המסך את הקוד שנכתב, ועדיין, באותם רגעים בודדים שבהם הוא מסביר את הנושא (לפני כתיבת הקוד עצמו) עדיף שעל המסך תהיה מצגת מסכמת (במקום רקע לבן או רקע סתמי אחר). חברות אשר מעבירות הדרכות מקצועיות ומחלקות ספרים (במקום מצגות מפורטות) מנסות לחסוך כסף. כדי לקבל ספר אין צורך להירשם לקורס. חברות אשר כלל לא מספקות מצגות ומסבירות זאת בכך שיש להן שיטת לימוד ייחודית שאיננה כרוכה בשימוש במצגות עושות זאת כדי לחסוך בכסף. מצגות לא יכולות להזיק (כל עוד המרצה לא מקריא את הטקסט שמופיע בהן… את זה ניתן לתת לכל אחד לעשות). תפקיד המרצה הוא להסביר את החומר ולא להקריא ממצגות. המצגת יכולה לסייע רבות לתהליך ההדרכה כל עוד משתמשים בה נכון. 

מחזורים עתידיים של הקורס

כל מי שמשתתף באחד מקורסי הפרמיום (כאשר הוא מועבר כקורס ציבורי) יכול להצטרף על בסיס מקום פנוי לכל מחזור עתידי (בחינם!). באמצעות הטבה זו ניתן להתחזק ולהתעדכן בחומר הנלמד. במידה שאין מקום פנוי ניתן עדיין לקבל גישה לכל חומרי ההדרכה של המחזור החדש, לרבות צילומי הווידאו של השיעורים עצמם.

שימוש במתודולוגיות הדרכה חדישות

את ההדרכות אנו מקפידים להעביר תוך שימוש במתודולוגית ההדרכה החדישות ביותר, כגון המתודולוגיה Extreme Blended. במסגרת השימוש במתודולוגיה הזו אנו משלבים בתהליך ההדרכה ווידאו קליפים ממוקדים (בדרך כלל מדובר בנושאים קשים יותר להבנה או בנושאים טכניים במהותם) לצפיה על ידי התלמידים באופן אסינכרוני לתהליך ההדרכה עצמו. כמו כן, אנו משלבים בתהליך ההדרכה מימוש באופן חלקי של המתודולוגיה Reverse Learning (למידה הפוכה) בכך שאנו מספקים לקראת כל מפגש (רוב המפגשים) ווידאו קליפים אשר מאפשרים לימוד מקדים באופן עצמאי.

קורסים ב-Udemy

אנו משלבים בתהליך ההדרכה שימוש בקורסים שפיתחנו ב-Udemy. מדובר בעיקר בקורסים אשר מתמקדים בנושאים מתקדמים ובקורסים שמאפשרים תרגול (לרבות בדיקה אוטומטית של הפתרונות שמוגשים) בנושאים ספציפיים. בכל קורס שאנו מעבירים, התלמידים מקבלים גישה בחינם לקורסים הרלוונטים מתוך אותם קורסים שפיתחנו ב-Udemy.

קורס מתחיל בתאריך שנקבע

כאשר נרשמים לקורס ציבורי שאנו מעבירים ניתן להיות בטוחים בכך שהקורס יתחיל במועד שפורסם. אנחנו לא דוחים את פתיחתו של קורס רק כי אין מספיק נרשמים וברצוננו להגדיל את שורת הריווח. בעוד שחברות רבות נוהגות לפרסם תאריכי פתיחה לקורסים ולאחר שאין מספיק נרשמים הן בוחרות לדחות את ההתחלה שלהם, ולעיתים עושות זאת שוב ושוב, אנו פועלים אחרת. קורסים שאנו מפרסמים ייפתחו במועד גם אם המשמעות היא שאנו נפסיד כתוצאה מכך כסף. אנחנו לוקחים את הסיכון. 

כחברה קטנה, היתרון החשוב ביותר שלדעתנו תוכלו למצוא בקורסים שאנו מעבירים הוא האיכפתיות והרגישות שתוכלו למצוא בשילוב הרצון האז לספק את שירות ההדרכה הטוב ביותר. 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון בין קראטה ופיתוח תוכנה

כאשר משווים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה מגלים קווי דמיון רבים. הדימיון שקיים בין שני תחומים אלה עשוי להפתיע רבים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences