מבצעים והטבות לכבוד Black Friday לשנת 2023

Black Friday 2023
חגיגת המבצעים והקניות לכבוד Black Friday לשנת 2023 החלה. הזדמנות מעולה לשדרג את היכולות המקצועיות ולחסוך כסף רב.

Share This Post

שפת התכנות JavaScript היא השפה העיקרית בפיתוח צד הלקוח (קוד שרץ בתוך הדפדפן). המבצעים וההטבות במסגרת Black Friday 2023 כוללים לא מעט הטבות בנוגע לקורסים בשפת התכנות JavaScript. את הפירוט המלא של כל המבצעים לקראת Black Friday לשנת 2023 ניתן למצוא בפוסט שפורסם בקישור https://lifemichael.com/he/black-friday-2023-sale. מומלץ להעיף מבט. בפוטס זה ריכזנו רק את המבצעים שלדעתנו עשויים להיות רלוונטים לכל מי שמתעניין בלימוד שפת התכנות JavaScript. 

קורסים ללימוד ותירגול בשפת התכנות JavaScript ב-life michael udemy

אחת ההטבות במסגרת Black Friday לשנת 2023 כוללת את האפשרות לקבל את כל הקורסים שפיתחנו ב-Udemy בנושא JavaScript באמצעות רכישת קורס אחד בודד מתוכם. די בכך שבתקופת המבצעים של Black Friday 2023 תרכשו קורס בודד מבין הקורסים שפיתחנו בנושא JavaScript ב-Udemy ותוכלו לקבל את שאר הקורסים שפיתחנו בנושא JavaScript ב-Udemy בחינם. 

הקורס ללימוד שפת התכנות JavaScript ב-life michael professional

כל מי שירכוש את הקורס ללימוד פייתון או את הקורס ללימוד ג׳אווה ב-life michael professional (השם הקודם: life michael academy) יקבל את הקורס ללימוד ג׳אווה סקריפט ב-life michael professional  בחינם. 

ה-conferences הבינלאומיים XtremeJ, XtremeJS ו-XtremePython

אחת ההטבות במסגרת חגיגת המבצעים וההטבות לכבוד Black Friday לשנת 2023 מאפשרת לקבל כרטיס בחינם לכל אחד מה-conference הבינלאומיים שאנו נקיים במהלך חודש אפריל 2024: XtremeJ, XtremeJS ו-XtremePython. כל שיש לעשות הוא לרכוש את אחד הקורסים שפרסמנו ב-Udemy ולפנות אלינו במייל לכתובת info@lifemichael.com לא יאוחר מה-10 לדצמבר, 2023. 

המבצעים של life michael לכבוד Black Friday 2023 בתוקף עד ל-10 בדצמבר, 2023. כדי לממש אותם יש לשלוח מייל ל-info@lifemichael.com

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון בין קראטה ופיתוח תוכנה

כאשר משווים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה מגלים קווי דמיון רבים. הדימיון שקיים בין שני תחומים אלה עשוי להפתיע רבים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences