סביבת הפיתוח PyCharm היא הבחירה שלנו

we love pycharm
שאלת סביבת הפיתוח (ה-Integrated Development Environment, ובקיצור, ה-IDE) שבה משתמשים פחות חשובה. במהלך הקורס Python Porgramming הסטודנטים חופשיים לבחור בכל סביבת פיתוח שבה ירצו.

שתפו פוסט זה

הקורס Python Programming מתמקד בלימוד שפת התכנות פייתון. כל הנושאים שנלמדים במהלך הקורס יכולים להילמד באמצעות כל סביבת פיתוח שבה בוחרים. אנחנו בחרנו להשתמש במהלך הקורס בסביבת הפיתוח PyCharm.  

סביבת הפיתוח PyCharm זמינה בחינם

סביבת הפיתוח PyCharm קיימת בשתי גרסאות. גרסת ה-community זמינה לשימוש בחינם. היא מספקת ללימוד כל הנושאים שמופיעים בסילבוס. אין צורך לשלם עבור גרסת ה-professional.

סביבת הפיתוח PyCharm קלה לשימוש

סביבת הפיתוח PyCharm קלה לשימוש בהשוואה לכל סביבת פיתוח אחרת שאנו מכירים, לרבות VS Code. השימוש ב-PyCharm בדרך כלל חלק וללא תקלות טכניות. כתוצאה מכך הבחירה שלנו ב-PyCharm מאפשרת לנו להתמקד בלימוד השפה ולהימנע מבזבוז זמן על תקלות טכניות כאלה ואחרות. 

סביבת הפיתוח PyCharm פופולרית

סביבת הפיתוח PyCharm היא אחת מסביבות הפיתוח הפופולריות ביותר בעולם. ההיכרות עם PyCharm במהלך הקורס רק תסייע לבוגריו בהמשך. 

PyCharm Popularity
נלקח במסגרת שימוש הוגן מהסקר של חברת JetBrains לשנת 2022 בקישור https://lp.jetbrains.com/python-developers-survey-2022

ההמלצה שלנו היא להתמקד בלימוד שפת התכנות פייתון באמצעות סביבת פיתוח אחת מסויימת ולהימנע ממעבר לסביבות פיתוח אחרות במהלך השלבים הראשונים של הלמידה. מבין כל סביבות הפיתוח שבדקנו, לרבות VS Code, סביבת הפיתוח PyCharm היא הנוחה ביותר לביצוע הצעדים הראשונים. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences