סביבת הפיתוח PyCharm היא אחת מסביבות הפיתוח הפופולריות ביותר בפייתון. היא מפותחת על ידי חברת JetBrains. קיים דמיון רב בין PyCharm לשאר סביבות הפיתוח (ה-IDEs) של חברת JetBrains. במידה שכבר מכירים את אחת מסביבות הפיתוח האחרות של JetBrains קרוב לוודאי שיהיה לכם קל (באופן יחסי) להתרגל ל-PyCharm.  

גרסת ה-Community של PyCharm זמינה בחינם

סביבת הפיתוח PyCharm זמינה בשתי גרסאות. גרסת ה-community זמינה בחינם. קרוב לוודאי שאם אתם עושים את צעדיכם הראשונים היא תוכל לתת מענה לצרכים שלכם. גרסת ה-professional זמינה תמורת תשלום. 

רישיונות שימוש בחינם לסטודנטים

סטודנטים יכולים לקבל מחברת JetBrains רישיון להשתמש בכל סביבות הפיתוח של JetBrains, לרבות גרסת ה-Professional של PyCharm, בחינם. כל הפרטים וההסברים לאופן קבלת הרישיון נמצאים באתר 
https://www.jetbrains.com/community/education/#students.

סביבת הפיתוח PyCharm היא סביבת הפיתוח המועדפת עלינו

סביבת הפיתוח PyCharm היא סביבת הפיתוח המועדפת עלינו בקורס Python Programming. יחד עם זאת, במידה שבקורס משתתפים סטודנטים שמעדיפים סביבת פיתוח אחרת אנחנו מסייעים להם בכל קושי שבו הם נתקלים. בסרטון הבא אני מסביר כיצד להתקין את סביבת הפיתוח PyCharm, כיצד להריץ באמצעותה תכניות מחשב שנכתבו ב-Python, כיצד להשתמש ב-Debugger וכיצד לחבר בין סביבת הפיתוח PyCharm ל-Jupyter Notebook. 

בחרנו להשתמש בסביבת הפיתוח PyCharm במהלך העברת הקורס Python Programming בעיקר משום היותה ידידותית באופן מיוחד. תודות לבחירתנו ב-PyCharm פחות זמן מתבזבז במהלך ההדרכה על בעיות טכניות, וכך מופקת תועלת רבה יותר מכל מפגש ומפגש. 

Update cookies preferences