כיצד להשתמש בתיעוד הרשמי של השפה?

Python Online Documentation
במהלך הקורס מושם דגש מיוחד על לימוד ותירגול השימוש בתיעוד הרשמי של שפת התכנות פייתון. זוהי החכה העיקרית אשר תאפשר לדוג דגים באופן עצמאי.

שתפו פוסט זה

במהלך הקורס אנו משתדלים להתמקד בהקניית היסודות והיכולות אשר יאפשרו בהמשך להמשיך בתהליך הלימוד באופן עצמאי. פרט להסברים מעמיקים בנושאים השונים שנלמדים (כדי להקל על הלימוד העצמאי שיתקיים בהמשך עם תום הקורס) אנו גם, בין היתר, מתמקדים בתירגול ובהבנה של אופן השימוש בתיעוד הרשמי של פייתון. היכולת לקרוא באופן עצמאי את ההסברים שמופיעים בתיעוד זה היא הצעד הראשון בכיוון של פיתוח יכולות הלימוד העצמאי. 

התיעוד הרשמי של שפת התכנות פייתון

את דף הבית של התיעוד המפורט של שפת התכנות פייתון ניתן למצוא באתר https://docs.python.org/3. זהו האתר של הגרסה הפופולרית ביותר בשימוש של שפת התכנות פייתון. 

תרגול אשר כולל שימוש בתיעוד הרשמי של פייתון

אחת הדרכים המומלצות לפיתוח וליטוש יכולות הלימוד העצמי באמצעות תיעוד כזה או אחר (של שפת התכנות שאותה אנו לומדים) כוללת תירגול בכתיבת קוד אשר מצריך שימוש (קריאה) בתיעוד הרשמי. אנו עושים זאת במהלך הקורס (מעת לעת) כדי לפתח את יכולת הלימוד העצמי (הכל כך חשובה להמשך הדרך!). 

לעיתים התיעוד הרשמי איננו מספק, ונוצר קושי בהבנת הפונקציות והמחלקות שעם התיעוד שלהן אנו מתמודדים. במקרים אלה מומלץ לחפש דוגמאות קוד ברשת ה-web ולהשתמש בהן. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences