היזהרו מאשליות בכל הנוגע למציאת מקום העבודה הראשון

היזהרו מחברות אשר יוצרות את הרושם שהקורס שהן מעבירות יבטיח את הצלחתכם במציאת מקום העבודה הראשון
כללי המשחק ברורים למדי. בחברות ההייטק קיימות משרות למפתחים מוכשרים ובעלי ניסיון רלוונטי. מציאת מקום העבודה הראשון בפיתוח תוכנה איננה פשוטה.

שתפו פוסט זה

מוסדות לימוד רבים, לרבות מוסדות אקדמיים ומוסדות מקצועיים, לא מהססים ליצור את האשליה שעם סיום הלימודים, ניתן יהיה למצוא בקלות יחסית את מקום העבודה הראשון. אל תיפלו בפח. אף חברה לא מחכה לבוגרי קורס מקצועי או לבוגרי תואר ראשון כזה או אחר. הפער בין הידע והניסיון שיש לבוגרים טריים ביחס לציפיות שקיימות בחברות הייטק כל כך גדול עד כי ניתן לסכם ולומר שלרוב חברות ההייטק אין שום עניין בבוגרים טריים (למעט אולי מקרים יוצאי דופן). 

מציאת מקום העבודה הראשון

האם אכן אין שום סיכוי למצוא את מקום העבודה הראשון בפיתוח תוכנה? התשובה היא שלילית. הסיכוי לכך קיים. ההוכחה לכך היא שזה קורה. מה ניתן לעשות כדי למצוא את מקום העבודה הראשון בפיתוח תוכנה? את התשובה לכך אני מציע לקרוא בפוסט מציאת מקום העבודה הראשון בפיתוח תוכנה אשר פרסמתי באתר של life michael

סוף מעשה במחשבה תחילה

אני ממליץ לבנות תוכנית עבודה ארוכת טווח אשר תכוון למציאת מקום העבודה הראשון בתחום שבחרתם. בנוגע לתחום שבו בוחרים, אני מציע לקחת בחשבון את סיכויי ההצלחה הספציפיים שלכם בכל אחד מהתחומים הקיימים. זהו שלב קריטי בקבלת ההחלטות ובמידה שיש לכם התלבטויות אנו נשמח לסייע לכם במסגרת שירותי הייעוץ שאנו מספקים. 

במידה שאין לכם רקע קודם בפיתוח תוכנה אני ממליץ בחום להתחיל מבדיקת התאמתכם לתחום. קיימות דרכים רבות לביצוע בדיקה זו. נשמח לסייע. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences