בדיקת ההתאמה לתיכנות

compatibility to programming
רוב הסטודנטים למדעי המחשב ורוב הסטודנטים בקורסים המקצועיים שמועברים בתחום, לא יעסקו בתכנות. באמצעות בדיקת ההתאמה הבסיסית ניתן לחסוך כסף רב.

שתפו פוסט זה

קיימים גורמים רבים אשר משפיעים על הצלחתו (או כישלונו) של מי שבחר ללמוד תכנות מתוך כוונה לעסוק בתחום. 

המוטיבציה כגורם להצלחה בתחום

אחד הגורמים העיקריים להצלחה בתחום היא המוטיבציה. לעיתים, מוטיבציה חזקה יכולה לחפות על יכולות קוגניטיביות נמוכות. את מידת המוטיבציה שקיימת קשה לאמוד. כל פלוני יכול להעיד בביטחון מלא על המוטיבציה הגדולה שיש לו. בפועל, רק בחלוף הזמן יתברר מי אכן מצוייד במוטיבציה גדולה ומי רק חשב שיש לו אותה. 

היכולות הקוגניטיביות כגורם להצלחה בתחום

ככל שהיכולות הקוגניטיביות ברמה גבוהה יותר כך הסיכויים להצלחה בתחום יהיו גבוהים יותר. קיימות דרכים רבות לבדוק את היכולות הקוגניטיביות. את מבחני ההתאמה שאנחנו פיתחנו ביססנו בין היתר על בדיקת יכולות דומות לאלה שנדרשות מכל מפתח תוכנה. את מבחני ההתאמה שפיתחנו ניתן למצוא בקורס Computer Programming Compatibility Exam אשר זמין ב-Udemy. אנו ממליצים בחום לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים להיבחן במבחנים שקורס זה כולל. 

התוצאות של מבחני התאמה מהוות אינדיקציה בלבד

מבחני ההתאמה, ואין זה משנה אם מדובר במבחני התאמה שאנחנו פיתחנו או באחרים, יכולים לספק אינדיקציה בלבד. לא מדובר בתוצאות אבסולוטיות. כבר נתקלתי במקרים של סטודנטים עם יכולות קוגניטיביות יחסית נמוכות אשר הצליחו מעל ומעבר בזכות המוטיבציה שהייתה להם.

במידה שהינכם מתלבטים בנוגע לצעדיכם הבאים, אנו נשמח לסייע במסגרת שירותי הייעוץ שאנחנו מספקים. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences