מחסום השפה האנגלית

The English Barrier
בדומה לכל שפת תכנות אחרת, מבלי להתגבר על מחסום השפה האנגלית ולהתחיל להשתמש בחומרי הדרכה באנגלית לא ניתן להגיע לרמה מקצועית גבוהה.

שתפו פוסט זה

אחד הטיפים החשובים ביותר להצלחה בלימודי תכנות הוא השקעת המאמץ הנדרש כדי להתגבר על הקשיים שכרוכים בשימוש בחומרי הדרכה באנגלית. 

המגבלה שקיימת בספרים ללימוד פייתון בעברית

חומרי ההדרכה בעברית ללימוד שפת התכנות Python ובאופן דומה גם ללימוד שפות תכנות אחרות מאד מוגבלים. לעיתים מדובר בתרגום קלוקל של ספר מוצלח באנגלית, ולעיתים מדובר במדריך אשר מכסה את הנושאים השונים ברמה מאד בסיסית. כמו כן, בשלב מסויים בהתקדמות המקצועית מגיעים לנושאים מקצועיים מתקדמים שעבורם כבר לא ניתן למצוא ספרים בעברית. 

הודעות השגיאה כשמריצים קוד ב-Python הן באנגלית

הודעות השגיאה שמקבלים בעת הרצת תכניות ב-Python הן כולן באנגלית. ללא היכולת להבין באופן מדוייק כל הודעת שגיאה שמקבלים לא ניתן להתגבר באופן יעיל על באגים בתכנית. 

הקהילה העצומה של מפתחי Python באנגלית

קיימת קהילה עצומה של מפתחי Python ברחבי העולם. ה-resources שזמינים לנו באמצעות קהילה גדולה זו הם כולם באנגלית. אתרים כגון StackOverFlow זמינים באנגלית. 

ההתגברות על מחסום השפה האנגלית איננה משימה קשה כפי שנדמה. יש צורך ביכולת לקרוא אנגלית טכנית בלבד. אוצר המילים מוגבל למדי. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences