בדומה לאוניברסיטאות והמכללות האקדמיות בארץ, גם אנחנו משתמשים במערכת לניהול למידה כדי להקל על התלמידים בהתנהלות השוטפת. בחרנו להשתמש ב-moodle בתור המערכת לניהול הלמידה שבה אנו משתמשים בקורסים שאנחנו מעבירים. 

אתר חדש לכל מחזור חדש של הקורס

בין אם מדובר בקורס ציבורי (premium) או בקורס שמועבר באופן מיוחד לארגון (tailored) כל מחזור חדש זוכה לאתר נפרד אשר מרכז את כל חומרי ההדרכה לרבות המצגות, התרגילים והווידאו קליפים שמצולמים במהלך הקורס. 

אתר קורס מבוסס moodle לכל מחזור שאנו מעבירים.
גישה לחומרי ההדרכה באמצעות אפליקציה

באמצעות התקנה של האפקליקציה של moodle על מכשיר הטלפון הנייד ניתן לגשת לחומרי ההדרכה באתר שהוקם באמצעות הטלפון הנייד מכל מקום. אפליקציה זו מאפשרת למעשה לנצל כל זמן פנוי ללימוד (זמן פנוי בהמתנה בתור לקבלת שירות כלשהו, זמן פנוי בנסיעה ברכבת, ןכו׳). 

הגשת פתרונות באמצעות האתר לניהול הלמידה

במהלך הקורס אנו משתמשים באתר לניהול הלמידה גם לצורך מעקב אחר הגשת הפתרונות לתרגילים שניתנים בקורס. בין אם מדובר בתרגיל כיתה או בתרגיל שניתן כשיעורי בית התלמידים נדרשים להגיש את הפתרון באמצעות תיבת הגשה שמופיעה באתר לניהול הלמידה בקורס. השיגרה שבה כל תלמיד נידרש להגשת הפתרונות לתרגילים השונים מתווה לכל משתתפי הקורס את הכיוון שבו מתקדמים ותורמת לאווירה לימודית ראוייה במהלך הקורס. 

מאפייני ההדרכה בקורסים שאנו מעבירים

במצגת שזמינה בקישור https://tinyurl.com/lifemichaelpremiumpubtraining ניתן למצוא סיכום של מאפייני ההדרכה בקורסים הציבוריים (קורסים ברמת premium) שאנו מעבירים. במצגת שזמינה בקישור https://tinyurl.com/lifemichaelpremiumcorptraining ניתן למצוא סיכום של מאפייני ההדרכה בקורסים שאנו מעבירים בארגונים. 

השימוש במערכת לניהול למידה (מבוססת moodle) בדומה לכל קורס אקדמי שמועבר באוניברסיטה או במכללה אקדמית תורם רבות להצלחה של כל קורס. המערכת מקלה על משתתפי הקורס בכך שהיא מאפשרת להם גישה מהירה מכל מקום ובכל עת לחומרי ההדרכה. המערכת מאפשרת למשתתפי הקורס לחזור על החומר שנלמד בכל עת. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Update cookies preferences