משפט ה-import בשפת התכנות ג׳אווה

The Import Statement in Java
כאשר מפתחים תוכנה בג׳אווה מקובל לשייך כל class שמגדירים ל-package מסויים. בדרך זו הקוד מאורגן בצורה יעילה יותר לצרכי תחזוקה.

Share This Post

כאשר רוצים להשתמש ב-class או interface  או enum אשר שייך ל-package אחר אנו נדרשים לציין את ה-full qualified name אשר מורכב משמו של ה-package האחר בצירוף השם של אותו class או interface או enum שבו מעוניינים להשתמש. כדי להימנע מציון ה-full qualified name יש נשתמש במשפט ה-import. 

הסבר מפורט בצירוף הדגמה

באמצעות הקורס תכנות ג׳אווה אשר זמין באתר (בעברית) של life michael professional ניתן ללמוד באופן יסודי כיצד לפתח קוד באמצעות שפת התכנות ג׳אווה. הווידאו להלן הופק במסגרת קורס זה. 

משפט ה-import לא מבצע פעולת include

חשוב לשים לב לכך שהשימוש ב-import לא גורם לכלילת קוד נוסף אל תוך הקוד שאנו כותבים. לא מדובר בפעולת include. השימוש ב-import בסך הכל נועד לסייע לנו בכך שהוא מאפשר לנו להימנע מציון ה-full qualified name. השימוש ב-import לא גורם לניפוח הקוד (כפי שקורה כאשר מבצעים include בתכנית שכותבים ב-++C, למשל). 

באתר של life michael professional בעברית ניתן למצוא קורסים רבים נוספים ללימוד שפות תכנות, לרבות Python, JavaScript ו-TypeScript

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

Learning Java
Java

יצירת מערך של אובייקטים בג׳אווה

מערך של אובייקטים בשפת התכנות ג׳אווה הוא, למעשה, מערך של references לאובייקטים. כל תא במערך של אובייקטים דומה למשתנה אשר יכול להחזיק ב-reference לאובייקט.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences