המשך תהליך הלמידה בכל עת ובכל מקום

moodle mobile application
באמצעות ההתקנה של האפליקציה על הסמרטפון או הטאבלט ניתן להמשיך בתהליך הלמידה בכל מקום ובכל עת. האפליקציה מתקשרת עם המערכת שכבר קיימת לניהול הלמידה.

Share This Post

כל קורסי הפרמיום וכל ההדרכות שאנו מעבירים למפתחי תוכנה בחברות הייטק מועברים תוך שימוש במערכת לניהול למידה אשר מבוססת על Moodle. 

אפליקציה ייעודית לסמרטפון ו/או לטאבלט

כיוון שהמערכת לניהול למידה שבה אנו משתמשים מבוססת על Moodle ניתן להתקין על הטלפון הנייד או על הטאבלט את האפליקציה של Moodle ולהשתמש בה כדי לגשת לכל חומרי ההדרכה שנגישים במערכת לניהול הלמידה. האפליקציה קיימת גם בגרסה למערכת ההפעלה Android וגם בגרסה למערכות ההפעלה iOS ו-iPadOS.

moodle mobile application
למידה בכל מקום ובכל עת

כיוון שהסמרטפון בדרך כלל איתנו והטאבלט במקרים רבים כשאיננו ליד המחשב גם נמצא עימנו, אנו יכולים, למעשה, להמשיך בתהליך הלמידה באמצעות האפליקציה בכל מקום שבו נימצא ובכל עת. 

כיוון שהמערכת לניהול הלמידה כוללת פורומים שמאפשרים לסטודנטים לסייע זה לזה וגם לקבל את עזרתו של המרצה, האפליקציה, למעשה, מאפשרת לסטודנטים לעשות זאת בכל עת ובכל מקום (גם כאשר הם לא נמצאים מול המחשב). 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון בין קראטה ופיתוח תוכנה

כאשר משווים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה מגלים קווי דמיון רבים. הדימיון שקיים בין שני תחומים אלה עשוי להפתיע רבים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences