הקניית חכה אשר תאפשר את המשך הלימוד באופן עצמאי

learn how to learn font end development independently
תחום ה-Front End Development הוא תחום עצום. ללא היכולת ללמוד ולהמשיך להתפתח מקצועית באופן עצמאי בתחום זה קרוב לוודאי שלא ניתן יהיה לעסוק בו.

Share This Post

בקורס Front End Development אנו מתמקדים בשפת התכנות JavaScript. בכל הנוגע לתגיות ה-HTML ו-CSS אנו משאירים את תהליך הלמידה לביצוע באופן עצמאי. מדובר בשני נושאים קלים באופן יחסי. בנוגע ל-CSS קיימת גם האפשרות ללמוד נושא זה באמצעות הקורס CSS Fundamentals. בכל הנוגע ל-JavaScript אנו מכסים את השפה באופן יסודי למדי (מכסים את כל הנושאים הקיימים למעט מספר נושאים קטן). בכל הנוגע לספריה או הפרייוורק שבאמצעותם צד הלקוח יפותח, הקורס Front End Development לא מכסה נושא זה. ניתן ללמוד כיצד לפתח את צד הלקוח באמצעות Angular באמצעות הקורס Angular Fundamentals, וניתן ללמוד כיצד לפתח את צד הלקוח באמצעות הספריה React.js באמצעות React.js Fundamentals

לימוד נושאים רבים באופן עצמאי

למרות שהקורס Front End Development מכסה נושאים רבים ב-JavaScript (הקורס מכסה את רוב הנושאים הקיימים, למעט מספר נושאים קטנים), מי שיסיים אותו בהצלחה עדיין יידרש ללימוד באופן עצמאי של נושאים רבים אחרים. בין אם מדובר בנושאים קלים, כגון התגיות שקיימות ב-HTML ו-CSS, ובין אם מדובר ב-React.js או באלטרנטיבה כגון Angular, היכולת ללמוד באופן עצמאי נדרשת באופן ברור למדי. מסיבה זו, היכולת ללמוד לבד הכרחית להמשך. ההתמקדות ב-JavaScript מקנה ידע והבנה ברמה גבוהה בשפה זו, ובכך היא מסייעת בלימוד באופן עצמאי של ספריות ו-frameworks שהשימוש בהם נעשה ב-JavaScript. שליטה בשפת התכנות JavaScript היא המפתח להמשך. במידה רבה היא מזכירה חכה שבאמצעותה ניתן לתפוס דגים באופן עצמאי. אילו הקורס היה מתמקד בלימוד תגיות ב-HTML או בלימוד CSS על חשבון JavaScript ניתן היה לומר שהקורס חוטא בכך שהוא מקנה למשתתפים בו ידע אשר שקול לדגים. 

המתודולוגיה Extreme Blended

שעות ההדרכה בקורס מנוצלות באופן יעיל למדי. לא מעט בזכות השימוש במתודולוגיה Extreme Blended אשר משפרת את האפקטיביות של מפגשי ההדרכה באופן משמעותי. 

תהליך ההתפתחות המקצועית בתחום פיתוח תוכנה הוא תהליך אינסופי שבמסגרתו אנו נדרשים שוב ושוב להתעדכן וללמוד נושאים חדשים. ללא יכולת ללמוד באופן עצמאי לא ניתן לעבוד בתחום לאורך זמן. ההתמקדות בהקניית החכה (במקום הדגים) תורמת לפיתוחה של יכולת זו. 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון בין קראטה ופיתוח תוכנה

כאשר משווים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה מגלים קווי דמיון רבים. הדימיון שקיים בין שני תחומים אלה עשוי להפתיע רבים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences