הקבוצה FED Professionals בישראל

באנר של בחורה שותה קפה ומשתמשת בלאפטופ. קורסים בפיתוח תוכנה.
קהיליה של מקצוענים בתחום ה-FED לצד מפתחי FED. בתחילת דרכם. הצטרפו בחינם, הכירו עמיתים לתחום והישארו עדכנים.

Share This Post

קהיליות של מפתחי תוכנה 
אנו מנהלים עשרות קבוצות מקצועיות אשר מתמקדות בתחומים שונים בפיתוח תוכנה. אחת הקבוצות היא FED Professionals Israel. קבוצה זו מתמקדת ב-Front End Development ומשמשת מפתחי צד לקוח דוברי עברית. בקבוצה זו כבר חברים למעלה מ-1000 מפתחי צד לקוח. רשימה של הקבוצות המקצועיות שאנו מנהלים בעברית ניתן למצוא בפוסט קבוצות מקצועיות בעברית למתכנתים. רשימה של הקבוצות המקצועיות הבינלאומיות שאנו מנהלים באנגלית ניתן למצוא בפוסט קבוצות מקצועיות בינלאומיות למתכנתים. שני הפוסטים הללו פורסמו באתר life michael (בעברית). 

קהיליות למציאת עבודה בפיתוח תוכנה
בנוסף לקבוצות המקצועיות שמהוות בסיס לקהיליות של מפתחי תוכנה בארץ ובעולם, אנו מנהלים קבוצות שמסייעות מצד אחד למפתחי תוכנה למצוא עבודה בפיתוח, ומצד שני מסייעות לחברות שמגייסות. את הרשימה של קבוצות אלה ניתן למצוא בפוסט קבוצות למציאת עבודה באתר של life michael (בעברית).

הקהיליה life michael academy
פרט לקבוצות המקצועיות שאנו מנהלים בפייסבוק, קיימת קבוצת המיטאפ life michael academy שבמסגרתה מועברות הרצאות ומפגשים מקצועיים למעלה מ-5 שנים. עד להופעת הקורונה כל המפגשים התקיימו בעברית, ובדרך כלל ב-Google Campus. עם הגעתה של הקורונה המפגשים המשיכו להתקיים אונליין, ועל מנת לאפשר את השתתפותם של מפתחים מרחבי העולם עברנו להשתמש בשפה האנגלית. כיום חברים ב-life michael academy למעלה מ-4000 חברים מרחבי העולם. כיום, למרות שמגיפת הקורונה כבר חלפה, אנחנו עדיין ממשיכים לקיים את המפגשים אונליין ובאנגלית. בפוסט קבוצות ה-meetup שלנו, אשר פורסם באתר של life michael (בעברית) ניתן למצוא מידע מפורט על כל קבוצות ה-meetup שאנו מנהלים.

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון בין קראטה ופיתוח תוכנה

כאשר משווים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה מגלים קווי דמיון רבים. הדימיון שקיים בין שני תחומים אלה עשוי להפתיע רבים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences