הקורס מתאים לבעלי רקע בתכנות מונחה עצמים בלבד

Scala for Java Developers
הקורס Scala Programming מתאים אך ורק לבעלי רקע בתכנות מונחה עצמים. באמצעות תנאי קדם זה קטן הסיכוי להשתתפותם של תלמידים שאינם מתאימים.

Share This Post

שפת התכנות Scala מתאפיינת בעקומת לימוד יחסית קשה. לימוד השפה איננו מתאים לכל אחד. כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה בקורס, כדי להקטין את הסכנה להשתתפותם של אנשים שאינם מתאימים, וכדי לאפשר קצב לימוד והגעה לרמה מקצועית יחסית גבוהים כל משתתפי הקורס נדרשים לידע מוקדם בתכנות מונחה עצמים. 

ידע מוקדם בתכנות מונחה עצמים

כדי להירשם לקורס יש צורך בידע מוקדם בתכנות מונחה עצמים באחת משפות התכנות הבאות: Python, TypeScript, C#, Kotlin, Java או Swift.  ידע זה צריך לכלול, מעבר להבנה הבסיסית של עבודה עם classes ויצירת אובייקטים, גם הבנה של מושגים כגון הורשה ושימוש במחלקה אבסטרקטית. הידע המוקדם בתכנות מונחה עצמים גם מאפשר קצב לימוד גבוה יותר, בהתאם לציפיותיהם של רוב המתכנתים אשר משתתפים בדרך כלל בקורס זה. 

בסיס אחיד לכל משתתפי הקורס

הדרישה המוקדמת לידע בתכנות מונחה עצמים באמצעות אחת משפות התכנות שמוזכרות מבטיחה בסיס ידע משותף שעליו ניתן לבסס את ההסברים המקצועיים אשר ניתנים במהלך הקורס. דרישה זו קריטית כדי לאפשר את קצב הלימוד שנדרש כדי לכסות את הנושאים הרבים אשר מפורטים בתכנית הלימוד של הקורס.

קורס זה מהווה הזדמנות מעולה לכל מי שאי פעם שקל שידרוג מקצועי משמעותי, ובייחוד לכל מי שכבר יש לו ידע וניסיון בפיתוח באמצעות שפת התכנות Java

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון שקיימים בין פיתוח תוכנה וקראטה

קיימים קווי דמיון רבים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה. תהליך הלימוד האינסופי, ההתמקדות בהבנה יסודית של הנושאים הבסיסיים לפני שמתקדמים ללימוד הנושאים המתקדמים הם המאפיינים הדומים העיקריים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences