שימוש ב-Cheat Sheet של Scala

Scala Programming Cheat Sheet
השימוש ב-Cheat Sheet יכול לסייע בתהליך הלמידה. ניתן לייצור Cheat Sheet בעצמנו וניתן להשתמש ב-Cheat Sheets אשר נוצרו על ידי אחרים.

Share This Post

ה-Cheat Sheet מהווה סיכום קצר של כללי התחביר ושל הפקודות הבסיסיות. כאשר Cheat Sheet מתאים נמצא לצידנו אנו יכולים להיעזר בו בתהליך הלמידה ולחסוך זמן רב. 

צרו את ה-Cheat Sheet בעצמכם

לשימוש ב-Cheat Sheet אשר יצרנו בעצמנו יש יתרונות רבים. הגדול שבהם הוא שבמהלך היצירה שלו אנו עוברים על כללי התחביר ועל הפקודות הבסיסיות, ובדרך זו אנו זוכרים אותם טוב יותר. יתרון אחר לשימוש ב-Cheat Sheet שיצרנו בעצמנו הוא בעצם היותו ברור יותר, ממצא יותר ואפקטיבי יותר עבורנו. 

שימוש ב-Cheat Sheet אשר נוצר על ידי אחרים

במקום ליצור בעצמנו Cheat Sheet לשפת התכנות Scala אפשר להיעזר ב-Cheat Sheet אשר כבר נוצר על ידי מפתחים אחרים. דוגמא ל-Cheat Sheet מעולה ללימוד Scala ניתן למצוא באתר https://docs.scala-lang.org/cheatsheets/index.html.

Scala Cheat Sheet
התמונה נלקחה מתוך ה-Cheat Sheet שמפורסם באתר הרשמי של Scala

שפת התכנות Scala ידועה באפשרויות הרבות (ארגז הכלים המפואר) שהיה מעמידה לידי המתכנת. מתכנתים רבים אשר משתמשים ב-Scala לא מכירים את האפשרויות השונות. מעבר על ה-Cheat Sheet שמפורסם באתר הרשמי של Scala יכול להיות דרך מעולה לגילוי נושאים פחות מוכרים ולהשלמתם. 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון שקיימים בין פיתוח תוכנה וקראטה

קיימים קווי דמיון רבים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה. תהליך הלימוד האינסופי, ההתמקדות בהבנה יסודית של הנושאים הבסיסיים לפני שמתקדמים ללימוד הנושאים המתקדמים הם המאפיינים הדומים העיקריים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences