הקורס Functions in JS [Coding Exercises] ביודמי

javascript functions coding exercises
הוספנו תרגילים נוספים לקורס Functions in JS [Coding Exercises]. הקורס כולל כעת למעלה מ-70 תרגילים שבהם יש לכתוב קוד אשר נבדק מייד עם הגשתו.

Share This Post

הקורס Functions in JS [Coding Exercises] הוא רק קורס אחד מני רבים שפיתחנו על גבי הפלטפורמה של Udemy. בדומה לקורסים רבים אחרים שפיתחנו, גם קורס זה מתמקד בתירגול כתיבת קוד ובדיקתו באופן מיידי מייד עם הגשתו. 

תירגול הגדרת פונקציות ב-JavaScript

הנושא פונקציות ב-JavaScript הוא אחד הנושאים החשובים ביותר במסגרת כל הכשרה ראוייה לתיכנות בשפת התיכנות JavaScript. זוהי אחת הסיבות העיקריות להחלטתנו לפתח את הקורס Functions in JS [Coding Exercises]

הקורס Functions in JS [Coding Exercises] הוא
למעלה מ-70 תרגילים בהגדרת פונקציות ב-JavaScript

לאחר שסיימנו לשדרג את הקורס, הקורס כעת כולל למעלה מ-70 תרגילים שבהם יש להגדיר פונקציות ב-JavaScript. התרגילים מסווגים גם לפי הנושאים שנלמדים וגם לפי דרגת הקושי שלהם. 

בפוסט שפרסמנו בקישור https://lifemichael.com/he/javascript-functions-coding-exercises ניתן למצוא מידע נוסף בנוגע לשידרוג שבוצע, בנוגע לקורס, ובנוגע לקופון מיוחד שהפקנו עבורו (הקופון בתוקף עד ה-9 בינואר 2024). 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

XtremeJ Online Conference
כנסים

הכנס הבינלאומי XtremeJ לשפת התכנות ג׳אווה

הכנס הבינלאומי XtremeJ מתמקד בשפת התכנות Java. הכנס מתקייים אונליין והוא מהווה נקודת מפגש למפתחי Java מרחבי העולם. הכנס מתנהל בשפה האנגלית.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences