היקף ההשקעה בבית בין מפגש למפגש

Python Course Time Management
הקורס בנוי בצורה כזו כך שרוב המשתתפים בו יספיקו לסיים את התירגול הנדרש במהלך המפגשים עצמם מבלי שיידרשו להשקיע שעות רבות בבית בין מפגש למפגש.

שתפו פוסט זה

אנו רגישים ביותר לזמן הפנוי של כל משתתפי הקורס, ומודעים לצורך למקד את המפגשים בתהליך הלמידה בצורה כזו כך שהיקף השעות הנוספות שהתלמידים יידרשו להשקיע יהיה קטן ככל האפשר. 

הקורס מיועד לבעלי רקע בתיכנות בלבד

הקורס Python Programming מיועד אך ורק למי שכבר יש לו רקע כלשהו בתכנות. אנשים חסרי רקע מתבקשים לא להירשם לקורס. לאנשים חסרי רקע אנו מציעים להתחיל בקורס תכנות בפייתון, אשר זמין כקורס אסינכרוני בעברית ב-life michael professional. באמצעות מגבלה זו אנו מקטינים את הסיכון להשתתפותם של תלמידים שאינם מתאימים בקורס (תלמידים אלה לעיתים גורמים לעיכוב בהתקדמות הקורס). תודות לכך ניתן לעמוד ביעד של הקצאת מספיק זמן לתירגול בכל מפגש ומפגש. 

אנו מכבדים את זמן המשפחה החשוב

רוב המשתתפים בקורסים שאנו מעבירים הם מתכנתים מקצועיים עם ניסיון של שנים בפיתוח תוכנה. כתוצאה מכך, רוב המשתתפים כבר נמצאים בשלב של משפחה וילדים. אנו מכבדים את הזמן הכל כך חשוב שמוקדש למשפחה. כדי להימנע מפגיעה בזמן המשפחה של משתתפי הקורס אנו תכננו את הקורס בצורה כזו כך שבכל מפגש קיימת הקצאה של זמן לתירגול שבמסגרתו, בין היתר, גם מתחילים לעבוד על התרגילים והמשימות שניתנים עם תום החלק של ההרצאה במפגש (אנו מקפידים להימנע מלימוד נושאים חדשים בשעה (שעה וחצי) האחרונה של כל מפגש. היקף התרגול ועצימותו נקבעו כך שכל מי שכבר הגיע לקורס עם ניסיון מעשי קרוב לוודאי שיסיים את התרגילים והמשימות במהלך המפגש עצמו, וכך לא תיוותר לו עבודה בבית (לקראת המפגש הבא).  

אנו מודעים ללו״ז הצפוף של כל אחד ואחת ממשתתפי הקורס ועושים את המירב כדי תהליך הלמידה של הקורס יישאר מתוחם למפגשים עצמם. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences