שפת התכנות Python מתאפיינת בעקומת הלימוד הידידותית שלה. מסיבה זו רבים ממליצים עליה בתור שפת התכנות הראשונה. הדבר אמור גם לסטודנטים שעושים את צעדיהם הראשונים וגם לילדים אשר מגלים עניין בפיתוח תוכנה.

האם הקורס Python Programming מתאים לילדים?

הקורס Python Programming בהחלט יכול להתאים (במקרים מסויימים) גם לילדים. כאשר מדובר בילדים עם יכולות קוגניטיביות גבוהות באופן מיוחד אשר כבר יודעים לקרוא ולכתוב באנגלית, הקורס בהחלט יכול להתאים. יש לבדוק כל מקרה לגופו. במידה שהשאלה עומדת על הפרק אנו ממליצים להירשם לקורס תכנות בפייתון באתר life michael professional. מדובר בקורס אסינכרוני אשר כבר הוקלט. במהלך ה-14 הימים הראשונים ניתן להתחרט ולקבל את מלוא הסכום ששולם בחזרה. 

האם עדיף להתחיל ב-Scratch או ב-Python?

שפת התכנות Scratch היא שפת תכנות וויזואלית. ניתן לפתח ב-Scratch גם כאשר לא יודעים אנגלית. במידה שמדובר בילד שכבר מכיר את השפה האנגלית (ברמה הבסיסית) וכבר יש לו את היכולת לכתוב טקסט באנגלית באמצעות המחשב אנחנו ממליצים על Python. לימוד שפת התכנות Python יהווה בסיס הרבה יותר טוב להמשך ההתפתחות המקצועית של הילד בתחום (לימוד של שפות תכנות אחרות). 

הקבוצה Kids Learn Programming בפייסבוק

בכל הנוגע ללימודי תכנות עבור ילדים אנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצה Kids Learn Programming. בקבוצה זו תוכלו להיחשף למגוון הגדול של האפשרויות אשר קיימות כיום.

במידה שקיימת התלבטות בכל הנוגע ללימוד Python או Scratch בתור שפת התכנות הראשונה אנו נשמח לסייע במסגרת שירותי הייעוץ המקצועי שאנחנו מספקים. 

Update cookies preferences