פיתוח Web Applications באמצעות Django

Developer Coffee Laptop Banner Python Programming Course
אחד ה-frameworks הפופולרים ביותר לפיתוח צד השרת של web applications בשפת התכנות Python הוא Django. הפיתוח באמצעות Django מהיר ופשוט.

שתפו פוסט זה

שפת התכנות Python היא אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בעולם. עיקר השימוש שנעשה ב-Python הוא בתחום ה-Data Science, האוטומציה, והסייבר. שפת התכנות Python יכולה לשמש גם לפיתוח צד השרת של Web Applications. אחד ה-frameworks הפופולרים שמשמש לכך הוא Django. 

הארכיטקטורה Model View Controoler

בדומה ל-frameworks רבים אחרים בשפת התכנות Python ובשפות תכנות אחרות, גם Django מאפשר לנו לפתח את צד השרת בארכיטקטורה הידועה בשם Model View Controller. 

פיתוח מהיר תוך שימוש ב-PyCharm

סביבת הפיתוח PyCharm בגרסת ה-professional כוללת wizards לסוגים שונים של פרוייקטים. אחד מהם מיועד ליצירת פרוייקט שמתבסס על שימוש ב-Django. באמצעות wizard זה הפיתוח באמצעות Django כאשר משתמשים ב-PyCharm נהיה פשוט ומהיר באופן מיוחד. 

הסמינר המקצועי Django Basics

לאחרונה פיתחנו את הסמינר המקצועי Django Basics, אשר ניתן להעברה בכל חברת הייטק אשר מעוניינת להכשיר את המפתחים שלה לפיתוח צד השרת של Web Applications באמצעות Django. 

שפת התכנות  Python ידועה בעקומת הלימוד הידידותית שלה. באמצעות Django ניתן לפתח בשפת התכנות Python את צד השרת של Web Applications. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences