תכנות מקבילי בפייתון

Concurrent Programming in Python Seminar
שפת התכנות Python תומכת גם ב-Threads, גם ב-Coroutines וגם ב-Multi Processes. באמצעות הסמינר שפיתחנו תוכל להכיר את האפשרויות שעומדות לרשותך.

שתפו פוסט זה

התמיכה שקיימת ב-Python בעבודה עם threads מתבססת על שפת התכנות Java. בהדרכות המקצועיות שאנו מספקים בנושא זה אנו מתבססים רבות על הניסיון הרב שצברנו בעבודה עם threads בשפת התכנות Java. בשלב מסויים הופיעה בשפת התכנות Python התמיכה בעבודה עם Coroutines. למרות שתמיכה זו לא מתקרבת ביכולותיה לאפשרויות שקיימות בשפת התכנות Kotlin האפשרויות שקיימות (באמצעות הספריה async.io) עדיין מאפשרות להפיק תועלת רבה, ועדות לכך היא השימוש הנרחב ב-Coroutines ב-Python בפיתוח צד השרת של מערכות אשר מתמודדות עם עומסים גדולים במיוחד. כיוון שהמגבלה Python Global Interpreter Lock (ובראשי תיבות: GIL) עדיין קיימת ב-Python כדאי לשים לב אליה בכל קוד שאנו כותבים ובמקרים מסויימים להעדיף את הרצת הקוד במספר processes (באמצעות המודול multiprocessing). 

הסמינר המקצועי Concurrent Programming in Python

אחד הסמינרים המקצועיים שפיתחנו לאחרונה הוא Concurrent Programming in Python. הסמינר מתמקד בכל שלושת הנושאים שרלוונטים לנושא זה: שימוש ב-threads, שימוש ב-coroutines, ופיתוח קוד שרץ במספר processes במקביל (באמצעות המודול multiprocessing). 

סמינרים מקצועיים בשפת התכנות Python

הסמינר Concurrent Programming in Python  הוא רק סמינר אחד מתוך אוסף גדול של סמינרים מקצועיים אשר מתמקדים בנושאים שונים בשפת התכנות Python. את הפירוט ואת המידע המפורט על כל סמינר ניתן למצוא בקישור https://lifemichael.com/he/seminars

ההתפתחות החשובה ביותר בתחום התכנות המקבילי היא השימוש הגובר ב-Coroutines. שפת התכנות Kotlin היא שפת התכנות המובילה בכל הנוגע לשימוש ב-Coroutines. לשימוש ב-Coroutines יתרונות רבים ואין לנו ספק שתחום זה ימשיך להתפתח, גם בשפת התכנות Kotlin וגם בשפות תכנות אחרות כגון Python

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences