ווידאו קליפים ממוקדים

Learning Python with Video Clips
אנו מפיקים ווידאו קליפים קצרים וממוקדים אשר מסבירים נושאים ספציפיים בפייתון. ווידאו קליפים אלה מסייעים לסטודנטים.

שתפו פוסט זה

באמצעות ווידאו קליפים קצרים וממוקדים ניתן לסייע לסטודנטים בהכנה מהירה לקראת כל שיעור (באמצעות צפייה באותם ווידאו קליפים קצרים אשר רלוונטים לשיעור שאליו מתכוננים). כמו כן, בנושאים ספציפיים אשר הלימוד שלהם קשה יותר, ווידאו קליפים ממוקדים באותם נושאים יכולים לסייע לסטודנטים שמתקשים. 

קישור לווידאו קליפים רלוונטים מתוך המצגת

המצגות כוללות מעת לעת קישורים לווידאו קליפים אשר מספקים הסברים נוספים. כך למשל, בשקף אשר כולל דוגמת קוד במקרים רבים ניתן יהיה למצוא בתחתית הדף קישור לווידאו אשר מספק הסבר מקיף לאותה דוגמת קוד וגם מציג את ההרצה שלה. כל קישור לווידאו קליפ ממוקד מופיע בדרך כלל כלוגו של YouTube (הסרטונים זמינים ב-YouTube). 

דוגמא לשקף אשר כולל קישור לווידאו עם הסברים נוספים

בתמונה להלן רואים שקף בודד מתוך מצגת בנושא פונקציות. הלוגו של YouTube בתחתית השקף הוא למעשה קישור אשר מוביל לווידאו אשר מספק הסבר נוסף בקישור http://www.youtube.com/watch?v=iurtFwZAl68.

video clips for learning python
מימוש Reverse Learning באמצעות הווידאו קליפים

הווידאו קליפים הממוקדים מסייעים לנו במהלך הקורס בכך שהם מאפשרים לכל סטודנט להגיע לכל מפגש מוכן יותר לקראת החומר הנלמד. כאשר היקף החומר החדש במפגש בודד נהיה קטן יותר גם הלימוד נהיה קל יותר, וההצלחה של הסטודנטים נהיית גדולה יותר. 

השימוש בווידאו קליפים בקורסים שאנו מעבירים נעשה בהיקף רחב ביותר. פרט להקלטה בווידאו של כל מפגש (כדי להאפשר לסטודנטים לחזור על החומר בבית בצורה קלה יותר), ופרק לשימוש בווידאו קליפים ממוקדים שכפי שפוסט זה מתאר, אנו גם עושים שימוש בווידאו קליפים שהוקלטו במחזורים קודמים כדי לאפשר לסטודנטים להתכונן לקראת כל מפגש ולהגיע מוכנים. בדרך זו אנו מאפשרים מימוש גמיש של Reverse Learning באופן שמאפשר לסטודנטים שמתקשים להגיע מוכנים יותר לכל מפגש ומפגש ובדרך זו להתגבר על הקשיים שאולי יש להם בצורה טובה יותר. 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences