היקף הידע בפיתוח תוכנה כל כך נרחב עד כי קורסים והכשרות לא יכולים לספק מענה מושלם והמתכנתים נדרשים ללמוד לא מעט באופן עצמאי. לא לכל אחד יש את הנחישות ואת היכולת הקוגניטיבית הנדרשת. מסיבה זו, אנו ממליצים לכל מי ששוקל להירשם לקורס תכנות כזה או אחר לנסות תחילה וללמוד באופן עצמאי. 

הקורס Python Programming מוגבל לבעלי רקע בתכנות

בעבר הלא רחוק הקורס Python Programming היה פתוח לרישום גם לחסרי רקע בתכנות. בקורס Python Programming אנו מתחילים מאפס (כך היה גם בעבר כשהקורס היה פתוח לרישום גם לחסרי רקע וכך גם כיום כאשר הקורס פתוח לרישום לבעלי רקע בלבד). מבנה הקורס לא השתנה. קצב הלימוד (אולי) גבר מעט.

כיצד חסרי רקע בתכנות יכולים להירשם לקורס Python Programming

ההחלטה להגביל את הקורס Python Programming לבעלי רקע בתכנות התקבלה לאחר שסיימנו לפתח את הקורס תכנות בפייתון (בעברית) באתר life michael academy. הרישום לקורס תכנות בפייתון (בעברית) באתר life michael academy פתוח לכולם. ניתן במהלך ה-14 הימים הראשונים לבקש ולקבל את הכסף ששולם בחזרה (עד הגרוש האחרון). חסרי רקע בתכנות אשר מעוניינים להירשם לקורס Python Programming מוזמנים לעשות את צעדיהם הראשונים באמצעות הקורס תכנות בפייתון (בעברית) באתר life michael academy. קרוב לוודאי שלא כל הנושאים יובנו , וזה בסדר גמור (כדי לסייע באופן אופטימלי בלימוד שפת התכנות פייתון פיתחנו את הקורס Python Programming). די בכך שחסר/ת רקע בתכנות הצליח/ה להבין כ-40-50% מהחומר שמוסבר בקורס תכנות בפייתון (בעברית) שבאתר life michael academy כדי שיוכל/תוכל להירשם לקורס Python Programming. בקורס Python Programming אנו מתקדמים step by step ומכסים באופן יסודי ומפורט את כל הנושאים. 

ההמלצה שלנו לכל מי שאין לו/לה רקע בתכנות לנסות תחילה ללמוד באופן עצמאי. קיימים הרבה מאד resources באינטרנט. חלקם בחינם וחלקם בעלות נמוכה יחסית. נסו למזער את הסיכונים בקבלת ההחלטה ללמוד תכנות. במידה שקיימות התלבטויות אנו כמובן נשמח לסייע במסגרת שירותי הייעוץ שלנו. 

Update cookies preferences