סביבת הפיתוח VS Code פותחה על ידי Microsoft כסביבת פיתוח פתוחה שניתן להרחיבה באמצעות plugins. באמצעות התקנת ה-plugin ניתן להוסיף ל-VS Code תמיכה בפיתוח בשפת התכנות Python.

סביבת פיתוח פשוטה בדומה לעורך טקסט

סביבת הפיתוח Visual Studio Code מתאפיינת בפשטות שאופיינית לעורך טקסט. למעשה, כאשר משווים את Visual Studio Code, ובקיצור VS Code, מדובר בכלי אשר מזכיר יותר עורך טקסט מאשר סביבת פיתוח. 

סביבת פיתוח פופולריות בייחוד בתחום ה-web

סביבת הפיתוח Visual Studio Code פופולרית באופן מיוחד בתחום ה-web. בין אם מדובר בפיתוח צד הלקוח או בפיתוח צד השרת מתכנתים רבים מעדיפים להשתמש ב-Visual Studio Code. בכל הנוגע לפיתוח ב-Python היא פחות פופולרית. סטודנטים בקורס Python Programming אשר יעדיפו להשתמש ב-Visual Studio Code יקבלו מאיתנו את כל התמיכה והעזרה. בכל הנוגע למי שעושים את צעדיהם הראשונים בפיתוח ב-Python, אנו ממליצים להימנע מלהשתמש ב-Visual Studio Code. אנו ממליצים להשתמש ב-PyCharm.

התקנה של Visual Studio Code וצעדים ראשונים

בווידאו להלן אני מסביר כיצד להתקין את Visual Studio Code, כיצד להתקין את ה-plugin שדרוש כדי לפתח ב-Python, כיצד להריץ וכיצד לדבג, וכיצד לחבר את Visual Studio Code עם Jupyter Notebook. 

למרות שבחרנו להימנע מלהשתמש ב-Visual Studio Code בקורס Python Programming שאנו מעבירים (בעיקר בגלל התקלות הטכניות שאופייניות לשימוש הראשוני ב-Visual Studio Code (בהשוואה ל-PyCharm) אנו נסייע ונתמוך בכל סטודנט שיעדיף להשתמש בכלי זה (על פני PyCharm). 

Update cookies preferences