בכל תהליך למידה חייבת להתקיים חזרה. תהליך למידה שלא כולל בתוכו חזרה על החומר שנלמד קרוב לוודאי שייכשל. התירגול בכתיבת קוד כחלק מתהליך הלימוד של שפת תכנות מאפשר חזרה על החומר הנלמד. מסיבה זו, כתיבת קוד ופיתרון תרגילים בכתיבת קוד מהווים מרכיב הכרחי בכל תהליך הדרכתי ללימוד שפת תכנות. 

משפטי בקרה בשפת התכנות Python

משפטי הבקרה (Flow Control Statements) ב-Python כוללים בין היתר את משפט ה-if, לולאת ה-while ולולאת ה-for. משפטי הבקרה מהווים, קרוב לוודאי, את אחד הנושאים הבסיסיים ביותר בכל שפת תכנות. בקורס Flow Control in Python [Exercises] שפותח ב-Udemy ניתן למצוא תרגילים בכתיבת קוד אשר מאפשרים תירגול בנושא זה. הקורס מאפשר מתן פידבק מיידי לכל פיתרון. כשהתלמיד מגיש את הפיתרון שכתב לתרגיל הבדיקה של הפיתרון שהוגש נעשה באופן מיידי ואוטומאטי. 

קורסים נוספים לתירגול בשפת התכנות Python

בנוסף לקורס Flow Control in Python [Exercises] שפותח ב-Udemy אנו מפתחים קורסים רבים נוספים לתירגול נושאים אחרים ב-Python ובשפות תכנות אחרות. מידע מפורט על קורסים אלה ניתן למצוא באתר life michael

קופונים שמאפשרים רישום בחינם לקורסים ב-Udemy

תלמידים בקורס Python Programming מקבלים גישה בחינם לכל הקורסים הרלוונטים שפיתחנו ב-Udemy. באופן דומה, גם תלמידים בקורסי ה-premium האחרים מקבלים גישה בחינם לכל הקורסים הרלוונטים אשר פיתחנו ב-Udemy

באמצעות תירגול מסיבי של כל נושא ניתן להגיע לרמה גבוהה יותר. התירגול הכרחי גם בנושאים הבסיסיים ביותר, כגון הנושא Flow Control Statements. 

Update cookies preferences