בכל הדרכה מקצועית בפיתוח תוכנה, אשר כוללת יותר ממפגש אחד, קיים הצורך במתן תמיכה ועזרה מקצועית למשתתפי ההדרכה בימים שחולפים בין מפגש למפגש. בקורסים רבים (לרבות הקורס Python Programming) לא אחת קורה שבין מפגש למפגש מתעוררות שאלות ולתלמידים אין אפשרות לקבלת מענה מהמדריך המקצועי. כתוצאה מכך, תלמידים מגיעים למפגשים לאחר שניסו לחזור על חומר הלימוד וללא הבנה מלאה (כיוון שלא הייתה להם אפשרות לקבל את עזרתו של המדריך). 

תמיכה 24x7 באמצעות ה-WhatsApp

בהדרכות המקצועיות שאנו מעבירים בארגונים (הדרכות tailored) ובקורסים הציבוריים הסינכרוניים (קורסי premium) המדריך המקצועי של ההדרכה זמין למתן מענה אסינכרוני 24×7 באמצעות ה- WhatsApp. את הפניה לקבלת מענה ניתן לשלוח למספר ה-WhatsApp של המדריך המקצועי בכל שעה. 

תמיכה באמצעות סרטוני ווידאו

במהלך מתן התמיכה המקצועית בין מפגש למפגש אנו נעזרים לא אחת בסרטוני ווידאו אשר המדריך מכין באופן ספציפי לתלמיד שעבורו מיועדת העזרה. את הקישור לסרטון שהוכן המדריך שולח לתלמיד באמצעות הוואטסאפ. 

מתן העזרה והתמיכה המקצועית האישית בין מפגש למפגש הוא רק מאפיין אחד של שירותי ההדרכה המקצועיים שאנו מספקים. סיכום למאפייני ההדרכה בקורסים הציבוריים שלנו ניתן למצוא במצגת שזמינה בקישור https://tinyurl.com/lifemichaelpremiumpubtraining. סיכום למאפייני ההדרכה בקורסים שאנו מעבירים בארגונים ניתן למצוא בקישור https://tinyurl.com/lifemichaelpremiumcorptraining.

Update cookies preferences