פייתון היא שפת התכנות הפופולרית ביותר בעולם

פייתון היא שפת התכנות הפופולרית ביותר בעולם - באנר
לפי מדד הפופולריות של שפות התכנות אשר מתפרסם באתר tiobe.com במהלך השנה האחרונה, פייתון היא שפת התכנות הפופולריות ביותר בעולם!

שתפו פוסט זה

מדדים לפופולריות של שפות תכנות
קיימים מדדים רבים לפופולריות של שפות התכנות השונות. אחד מהם הוא המדד שמפורסם באתר tiobe.com. בפוסט מהן שפות התכנות הפופולריות ביותר אשר פורסם באתר life michael בעברית ניתן למצוא הסבר לשימושים של כל אחת משפות התכנות הפופולריות ביותר. חשוב להיזהר מבלבול בין השאלות ׳מהן שפות התכנות הפופולריות ביותר׳ ו-׳מהי שפת התכנות הראשונה שמומלץ ללמוד׳. מדובר בשאלות שונות עם תשובות שונות. בכל הנוגע לשפת התכנות הראשונה שבה מומלץ להתחיל אני ממליץ לקרוא את הפוסט מהי שפת התכנות הראשונה שכדאי ללמוד, אשר פורסם באתר life michael בעברית.

המדד של TIOBE לפופולריות של שפות התכנות
על פי המדד של TIOBE אשר מתפרסם באתר https://www.tiobe.com/tiobe-index שפת התכנות Python היא שפת התכנות הפופולריות ביותר ב-12 החודשים האחרונים. כמו כן, במעבר על הנתונים ניתן להבחין במגמה של עליה גדלה והולכת בפופולריות של Python החל משנת 2018. 

הטבלה להלן נלקחה מתוך האתר TIOBE בקישור https://www.tiobe.com/tiobe-index.

טבלה של פופולריות של שפות תכנות על פי המדד TIOBE

הגרף להלן נלקח מתוך האתר TIOBE בקישור https://www.tiobe.com/tiobe-index.

גרף שמציג את הפופולריות של שפות התכנות השונות על פני זמן

כיצד ללמוד Python?
פרט לקורס הארוך ללימוד Python אשר אנו מעבירים ברמת premium, קיימים גם שני קורסים שכבר הוקלטו מראש. הקורס הראשון פותח בעברית וניתן למצוא אותו באתר life michael academy (בעברית). הקורס השני פותח באנגלית וניתן למצוא אותו באתר של Udemy. בכל הנוגע להדרכות למי שכבר עובד בפיתוח בחברות הייטק, ובכל הנוגע לסמינרים בנושאים מתקדמים בפייתון, ניתן למצוא מידע נוסף באתר life michael (גם בעברית וגם באנגלית). 

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences