האם הקורס מתאים לחסרי רקע בתכנות?

האם הקורס מתאים לחסרי רקע?
האם הקורס מתאים לחסרי רקע בתכנות? זוהי שאלה שכיחה שרבים שואלים.

שתפו פוסט זה

בעבר נהגנו לקיים מבחני התאמה לחסרי רקע אשר רצו להשתתף באחד הקורסים הציבוריים שאנו מקיימים. לאחרונה החלטנו להפסיק את הנוהג ולהגביל את הרישום לקורסים הציבוריים שאנו מקיימים אך ורק לבעלי רקע בתכנות. בין אם מדובר ברקע שמבוסס על קורס תכנות שבו המועמד השתתף לפני שנים רבות או ברקע שמבוסס על לימוד עצמאי במסגרת כזו או אחרת… מדובר ברקע אשר וודאי הותיר את התחושה החיובית (או השלילית) בנוגע לכתיבת קוד. מי שנותר עם תחושה שלילית קרוב לוודאי שאיננו נמנה עם המתעניינים בקורס זה.

האם יש צורך ברקע בתיכנות?

בין אם מדובר ברקע שמבוסס על קורס תכנות שבו המועמד השתתף לפני שנים רבות או ברקע שמבוסס על לימוד עצמאי במסגרת כזו או אחרת… מדובר ברקע שיכול להוות אינדיקציה טובה למדי בנוגע לסיכויי ההצלחה בקורס זה. מניסיוננו, בדרך כלל קיים מתאם טוב בין הצלחה בלימודי תכנות בעבר להצלחה בקורסים המקצועיים שאנו מעבירים. 

במידה שאין לך רקע בתכנות, ואת.ה. מעוניינ.ת. להירשם לקורס, אנו מציעים להירשם לקורס ללימוד פייתון שזמין אונליין (ובאופן אסינכרוני) באתר life michael professional. כדאי לשים לב לפרטים הבאים:

1. ניתן לשלם את העלות של הקורס באתר life michael professional ב-12 תשלומים זהים ללא ריבית.
2. במידה שלאחר הרישום לקורס ללימוד פייתון באתר life michael professional מגיעים למסקנה שהתחום לא מתאים לכם.ן. ו/או שאינכם.ן. מרוצים מהקורס, ניתן במהלך ה-14 ימים ממועד הרישום ליצור עימנו קשר ולקבל זיכוי מלא (עד השקל האחרון) על התשלום שביצעם.
3. במועד הרישום לקורס Python Programming תוכלו לקבל הנחה בגובה הסכום ששילמתם עבור הקורס ללימוד Python באתר life michael professional. כך למשל, אם עבור הקורס ללימוד Python באתר life michael professional שילמתם 640 ש”ח אז התשלום עבור הקורס Python Programming אשר מתואר בדף זה יהיה 5940 בניכוי 640, כלומר, 5300 ש”ח בלבד. במידה שהייתם רוצים באינדיקציה נוספת בנוגע להתאמתכם לפיתוח תוכנה אתם מוזמנים לעשות את מבחן ההתאמה שפיתחנו כקורס ביודמי. ניתן למצוא אותו בקישור https://bit.ly/3kBaULh.

האם יש צורך בידע מוקדם?

אין צורך בידע מוקדם בתכנות פרט ליכולת בסיסית בהפעלת מחשב ופרט ליכולת לקרוא טקסטים באנגלית (טכנית). כל התיעוד הרשמי וכל חומרי ההדרכה כתובים באנגלית. הקורס מועבר באופן אשר מתאים גם לחסרי רקע בתיכנות. הכל מוסבר. החל מהמושגים הבסיסיים ביותר (כגון: מהו משתנה? מהו ביטוי? וכך הלאה). הדרישה שלנו לכך שלקורס לא יוכלו להירשם מי שאין לו רקע כלשהו בתיכנות היא כדי לנסות להימנע מאותם מצבים לא נעימים שבהם חסרי רקע בתיכנות אשר אינם מתאימים לתיכנות (כפי שקורה במקרים רבים במוסדות לימודים כאלה ואחרים) 

תעשיית האשליות והחלומות

המציאות היא שרוב המשתתפים בקורסי תכנות מקצועיים ורוב הסטודנטים שמסיימים בהצלחה את לימודיהם לתואר ראשון במדעי המחשב (או בתחום דומה) לא מצליחים למצוא עבודה בפיתוח תוכנה. יש לכך סיבות רבות. בשנים האחרונות התפתחו מסגרות רבות ללימוד תכנות. רובן מהוות חלק מתעשייה מפותחת של אשליות. אנחנו בשום פנים ואופן לא רוצים להיות חלק ממנה.

במידה שאין לך רקע בתכנות אנו ממליצים בחום לקרוא את הפוסט פרדוקס המחסור במתכנתים ואת הפוסט מציאת המשרה הראשונה בפיתוח תוכנה. התחום (פיתוח תוכנה) לא מתאים לכל אחד.

הרשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים טכנולוגיים בפיתוח תוכנה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אתכם

קבוצה מקצועית למפתחי פייתון life michael שירותי הדרכה למפתחי תוכנה

האם תרצו להזניק את הקריירה שלכם?

נשמח להיות עימכם קשר!

Update cookies preferences