שידרוג הקורס Functions in JS ביודמי

functions in javascript coding exercises
לאחרונה סיימנו לשדרג את הקורס Functions in JS [Coding Exercises] לאחר שהוספנו לו תרגילים רבים. הקורס כולל כעת למעלה מ-70 תרגילים.

Share This Post

אחד הטיפים החשובים ביותר להצלחה בלימודי תיכנות הוא תירגול. ככל שמתרגלים יותר כך סיכויי ההצלחה גדולים יותר. מסיבה זו בחרנו לסייע לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים בלימודי תיכנות ולפתח קורסים רבים שכל מטרתם לאפשר תירגול בהיקף נרחב. 

הקורס Functions in JS ביודמי

הקורס Functions in JS [Coding Exercises] כולל תרגילים אשר מתמקדים בהגדרה ובשימוש בפונקציות ב-JavaScript. לאחרונה סיימנו לשדרג את הקורס ולהוסיף לו תרגילים רבים. הקורס כולל כעת למעלה מ-70 תרגילים. 

functions in js coding exercises
תמיכה מקצועית במהלך הקורס

במהלך הקורס ניתן לקבל מענה מקצועי לכל שאלה שצצה (באמצעות מערכת התמיכה וההודעות באתר של Udemy). 

קבלת הקורס בחינם

בדומה לכל קורס פרמיום אחר שאנו מעבירים, כל מי שנרשם לקורס Front End Development מקבל, בין היתר, בחינם את כל הקורסים הרלוונטים שפיתחנו ביודמי. קורסים אלה כוללים בין היתר גם את הקורס Functions in JavaScript [Exercises]

מידע נוסף בנוגע לקורס האמור ניתן למצוא בפוסט המפורט שפרסמנו לאחרונה באתר של life michael בקישור https://lifemichael.com/he/javascript-functions-coding-exercises.

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון בין קראטה ופיתוח תוכנה

כאשר משווים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה מגלים קווי דמיון רבים. הדימיון שקיים בין שני תחומים אלה עשוי להפתיע רבים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences