כתיבת קוד ב-JavaScript ב-IDE שרץ בדפדפן

IDE in Web Browser
קיימים IDEs רבים שרצים בדפדפן. באמצעות IDEs אלה ניתן לכתוב קוד ולהריצו מבלי שיהיה צורך בהתקנה של תוכנות נוספות על המחשב.

Share This Post

בשנים האחרונות, מופיעות יותר ויותר סביבות פיתוח תוכנה (IDEs) שרצות בדפדפן. השימוש בדפדפן מוכר לכולם. כעת הוא יכול לשמש גם לכתיבת קוד והרצתו. 

הרצת קוד ב-JavaScript בדפדפן

באמצעות סביבת הפיתוח JS Fiddle אשר רצה בדפדפן ניתן בקלות לכתוב קוד ב-JavaScript וגם להריץ אותו. השימוש בסביבה זו הוא בחינם. 

צעדים ראשונים בלימודי תכנות

סביבות הפיתוח אשר רצות בדפדפן מאפשרות לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים לעשות זאת ללא עיכובים טכניים שנובעים מתקלות שקשורות להתקנות של תוכנות כאלה ואחרות.

השפעת הגידול בשימוש בשירותי ענן

הגידול בהיקף השימוש בענן מוביל לכך שסביבות הפיתוח שרצות בדפדפן רלוונטיות יותר מתמיד. הסינרגיה עם שירותי הענן בסביבת פיתוח שרצה בדפדפן גדולה יותר. אחת הדוגמאות הטובות לכך היא Cloud9 של Amazon Web Services.  

כל הסימנים מעידים כיום על כך שניתן לצפות לגידול בהיקף השימוש בסביבות פיתוח (IDEs) אשר רצות בדפדפן. הסינרגיה עם שירותי הענן ועם כל מחזור הפיתוח וה-deployment, הפשטות שקיימת בסביבות פיתוח שרצות בדפדפן וסביבת הדפדפן אשר מוכרת כל כך. כל אלה, וסיבות נוספות, מובילים לכך שיותר ויותר חברות משקיעות בכיוון. 

הירשמו לניוזלטר שלנו

התעדכנו בחידושים הטכנולוגים

פוסטים נוספים

karate software development
מאפייני ההדרכה

קווי הדימיון בין קראטה ופיתוח תוכנה

כאשר משווים בין אמנות הלחימה קראטה לבין פיתוח תוכנה מגלים קווי דמיון רבים. הדימיון שקיים בין שני תחומים אלה עשוי להפתיע רבים.

הזנק את העסק שלך!

נשמח להיפגש לקפה!

life michael academy asynchronous online courses

Java | Python | JavaScript | TypeScript

Update cookies preferences